kjeb Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei Jeg fikk en båt i fjor som jeg driver og pusser opp... Jeg lurer på hvilket merke denne båten er??? Og hvor stor motor kan den takle??? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Minte ikkje meg litt om with en gong! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Mmm. Det ser ikke ut til å være så enkelt. Hadde det no bare stått hva den het da. Skikkelig opppusnings objekt du har fått Kjeb ? Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jepp Den trenger mye omtanke og kjærlighet Men det hjelper... Man kan fikse det meste med polyester og lakksprøyte Jeg tar den helt fra bunnen av... Men jeg lurer fælt på hva den heter.... Jet tror den er urgammel... Den har bare enkel bunn... Så kan jeg finne ut hvor stor motor den kan takle o.l. Endret 25. april 2005 av kjeb Lenke til kommentar
paroa Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 tja... kanskje 30-40hk passer? du må nesten prøve litt og se hvordan den flyter og hvordan den går i vannet med de forskjellige motorene. Men sånn jeg ser det ut ifra bildene så hadde jeg prøvd med 30 eller 35hk motor. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kjeb, du trenger vel ikke å vite hva båten heter ? Du finner bare noe klistremerker da, og skriver Hydrolift. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 HAHAHA :!: Beste ideen på lenge Men det hadde vært artig og vist Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei Jeg fikk en båt i fjor Rart med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå