Gå til innhold

Ny mus, til cs selvfølgelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starfalc:

Du tar desverre feil, den er meget stabil.

Du vil ikke finne noe spesiellt mer stabile produkt hvis du ikke kjøper Microsoft sine mus med 3000 dpi eller noe. Men den (Boomslang) koster over tusen spenn, så hva er vitsen?!

Du skal vel ikke delta i verdensmesterskapet i Starcraft i Indonesia vel???

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-11 15:40, ostenXX skrev:

Starfalc:

Du tar desverre feil, den er meget stabil.

Du vil ikke finne noe spesiellt mer stabile produkt hvis du ikke kjøper Microsoft sine mus med 3000 dpi eller noe. Men den (Boomslang) koster over tusen spenn, så hva er vitsen?!

Du skal vel ikke delta i verdensmesterskapet i Starcraft i Indonesia vel???

hehe.. :smile: Grunnen til at jeg har begge, er vel at jeg har lyst.. Bruker MS exp v3, syns den er best.

PS. Visste ikke at Microsoft hadde mus med 3000 dpi...?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Quote:

Den 2002-07-09 13:10, skrev JaBBe:

Intelli Mouse optical bruker explorer 3.0 teknologi, men er mye mindre og lettere.

Les

Jeg har kjøpt meg denne og jeg må si dette er den beste jeg har vært borte i til spill.

Den har enda ikke glippi, og den er kjempe og holde i.

ps: nip folk bruker denne og ikke explorer 3.0 for de som måtte syntes dette er viktig.

Må si meg enig her... Kjempe mus!
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-07-08 17:29, Spilloman skrev:

Kjop Logitech Cordless Optical Mous Man

Den er drit bra og du slepper "alt" det styre med musetraaden.

Og den passer perfekt til haanda ( hvis du er hoyrehendt )

Ps! Er i Ungarn og her stopper alfabetet med "Z".

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

heh.. kjøpte den DRITTMUSA der etter min MS optical explorer v1.0 ble stjålet...

ga 750 kr (koster det enda!)....

den var umulig å spille med! ble elendig.. prøvde den i over 2 mnd før jeg bytta den mot en a4 tech mus med fattern (til 200 kr)... så kjøpte jeg MS Exporer V3.0.. har aldri vært så fornøyd.. MEGET bra....

Passer perfekt i handa mi, og fungerer utmerket på everglide.. har enda ikke klart å "hoppe" med den i spill.. så nå spiller jeg bare med AWM og ikke sikte.. stormer så fort jeg kan og slenger meg runudt å plasserer et skudd midt i brystkassa på de lame finde-zombiene :grin:

UK beret?? det som er hemligheten din altså! :D Northdale her om du husker meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...