Cuneax Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Artig! Det der liker jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dritbra Gandalf The grey, det var en kammerat som fann på ideen om "Santaclaus Returnes" Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg kunne tenkt meg en barnefilm som skal hete: Bamsebrakar, mister foten sin Der skal bamse brakar redde noen søte små reisdyr men blir hardt slått ned av den onde Grevlingen og det blir til slutt eit masse slagsmål, og Bamsen mister foten Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Flott dere likte den Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg vil se film som heter "Ray's forbannelse" Der flytter den kjente pianisten Ray i et forlatt hus.Men det han ikke vet,er at huset er forbannet! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Etter en lang tids dvale, fikk jeg plutselig en privat forespørsel om å lage plakat for ctv fra forumet. Resultatet ble dette: ctvs "Duel" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Ikke verst, Even. edit: og vegard, ikke minst. Endret 17. oktober 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Siden det ikke har kommet noe her på en stund så har jeg et nytt forslag: For å, en gang for alle, få has på Voldemort allierer Harry Potter seg med MacGyver, en rull med ductape og en lommekniv av sveitsisk merke. For å gjøre det verre så har Voldemort inngått homofilt partnerskap med Murdoc og flyttet inn i en stor rosa borg på toppen av et fjell, der holder de Jack Dalton og Ron Weasley fanget. Med en Hippogriff og en gammel Willys Jeep som eneste transportmiddel må Macgyver og Harry komme seg til borgen og befri Jack og Ron før Murdoc får sjansen til å avhøre dem om hvem Harry er forelsket i, og ikke minst hvorfor alle plutselig samarbeider. Lykke til Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Beklager at jeg ikke har lagd noen filmplakater etter folks ønsker i de siste månedene. Det er bare det at jeg er så lat! Men her er dvd-omslaget jeg slengte sammen for Mr.SS: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Siden det ikke har kommet noe her på en stund så har jeg et nytt forslag: For å, en gang for alle, få has på Voldemort allierer Harry Potter seg med MacGyver, en rull med ductape og en lommekniv av sveitsisk merke. For å gjøre det verre så har Voldemort inngått homofilt partnerskap med Murdoc og flyttet inn i en stor rosa borg på toppen av et fjell, der holder de Jack Dalton og Ron Weasley fanget. Med en Hippogriff og en gammel Willys Jeep som eneste transportmiddel må Macgyver og Harry komme seg til borgen og befri Jack og Ron før Murdoc får sjansen til å avhøre dem om hvem Harry er forelsket i, og ikke minst hvorfor alle plutselig samarbeider. Lykke til 5069382[/snapback] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Storkoser meg med denne tråden, helt genial Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Beklager at jeg ikke har lagd noen filmplakater etter folks ønsker i de siste månedene. Det er bare det at jeg er så lat! Men her er dvd-omslaget jeg slengte sammen for Mr.SS: 5251530[/snapback] Haha den beste i tråden. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Bedre sent enn aldri, flotte greier cun Har prøvd meg på et par plakater selv: Endret 30. mai 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 De siste 13 ordene nederst på plakaten din cun, traff meg mitt i hjerteroten. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 De siste 13 ordene nederst på plakaten din cun, traff meg mitt i hjerteroten. 6212779[/snapback] ...og du fikk naturligvis meg til å lese dem også Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hehe, de er ikke vondt ment. Skoje plakater, Iceman. Jeg vil gjerne ha flere gode ideer. Ikke sånn som: Tom Hanks og Natalie Portman er detektiverLOL!! Endret 30. mai 2006 av cun Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Forslag? Very well. Adam Sandler falls in love with a girl, but she turns out to be..a golden retriever.....or something. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå