Mr.SS Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Steffyboy: DETTE GÅR BARE TIL EN GOD SAK, og det går vel ann å gjøre enn liten tvist på det. JEG KAN GARANTERE AT INGEN KOMMER TL Å TJENE PENGER PÅ DETTE COVERET. Poenget er at vær elev som var med på musikkprosjektet skulle få ei gratis skive med dokumentaren på inkl. et fint cover. Kan ikke skjønne at dette kan skade? Endret 10. mai 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Så går det ann å gjøre det i samme stil, som sagt, i den samme geniale stil som har blitt gjort før Kjendisparty tema + Bildene på home.no/sigssoft Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Skal se hva jeg kan gjøre Og PepsiCo, jeg har ikke glemt deg! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Meget bra det her cun, sitter å gleder meg til neste poster kommer! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skal se hva jeg kan gjøre Og PepsiCo, jeg har ikke glemt deg! Utrolig bra :!: Cun hjelper det norske skolesystemet oppover ps: vis du har lyst til å høre på et lite forslag til fjes har jeg ett forslag her: Norsklæreren Unni Midgard på kjendisparty7.JPG (på midten av bildet, hun med briller). Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg har begynnt og filme de første scene av Jungle Fever, og dere kan vente dere og se den på Kino i år 2007! Van Damme sa ja og jeg can quote han I think this movie is going to be a hit! Im in! RDA(MacGyver) sa at han ikke ville, så han dør i de første 3 sekundene av filmen. Steven segal har jeg også et quote av I love the concept, so i guess im in! So, i play the horny marine? Så filmen er nesten iboks! Endret 11. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ehmmm... Macgyver(Richard Dean Anderson) er død. Døde av AIDS Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ehmmm... Macgyver(Richard Dean Anderson) er død. Døde av AIDS ehmm.. nei? Bevis forresten: http://www.imdb.com/name/nm0000760/ Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) ehm .. tror du har lest litt for mye se & hør eller noe Han er da IKKE død for pokker .. ble forresten jævlig redd når jeg først leste det - må ikke skrive sånt noe uforvarende! Endret 11. mai 2005 av Zatôitchi Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ehmmm... Macgyver(Richard Dean Anderson) er død. Døde av AIDS Nei, han lever i beste velgående. Han spiller i Stargate serien, og skal gjøre voice work for StarGate:The Alliance. Er RDA fan, så jeg vet dette. Han er ikke død! Sjekk hjemmesiden hans! Hjemmesiden hans! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Fett!! Visste ikke at det er han som lagde stemmen til Killian i Fallout!!? Endret 11. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke la dette bli en MacGyver-tråd, nå... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke la dette bli en MacGyver-tråd, nå... For noe tull, jeg prøver da ikke og lage alle tråder til MacGyver tråder, selvfølgelig ikke *Løper ut av topic* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 PepsiCos "Moskva-Marit Agent 001: And the World Burns Along With It" (ja, jeg tar meg visse "friheter" ) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har bare en ting å si, cun er kongen! Likte spesielt "Et Noreg i brann" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå begynner jeg å bli skikkelig spent :D:D Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg må minne om at det ikke er blitt uttrykt noen ny oppgave. Den oppgaven til Mr.SS går utenom denne tråden (på en måte, selv om det ferdige resultatet antakelig skal vises her). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Her er Mr.SS' "Kjendisparty": Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå