Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Skulle likt å sett Arnold Schwarzenegger portrettere noe ala det Robin Williams gjorde i Mrs. Doubtfire. Denne gang må Arnold gå i skjul som tysk hushjelp for å komme nærmere de onde, russiske bolsjevikene som kidnappet svigermoren hans, forøvrig spilt av en sliten Sandra Bullock med tung, tysk aksent. Arnold Schwarzenegger is Mrs. Pumpmore Get down before he put you down. Endret 28. april 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Goodshit, Zatôitchi! Fanta Boys "Jungle Fever" kommer om noen timer. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Goodshit, Zatôitchi! Fanta Boys "Jungle Fever" kommer om noen timer. Kan ikke vente, må nok se på posteren imorra, nå tror jeg at jeg går og legger meg, er trøtt Takk for posteren, cun! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Fanta Boys "Jungle Fever": Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Oh god Tukle med helligbrødet (MacGyver - mitt store idol ) Haha la gå da - så lenge det ikke blir film av det NJ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det hadde vært artig med en film som heter "Moskva-marit: agent 001". Og The basham-brothers* i rollen som de to fæle fiende med pistol *eller noen andre stooore menn som ser ganske like ut Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Skal nok få lagd den plakaten din i løpet av helga, PepsiCo. Alle andre som har noe å bidra med sånn som Zatôichi er hjertelig velkomne til å ta oppgaver som f.eks. til de som ikke fulgte reglene mine Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Haha, drit bra plaketer cun. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) en uke siden helga Edit: altså helga den skulle vært laget Endret 9. mai 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kanskje han fikk seg et liv, plutselig? Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Eller kanskje han ble så inspirert av den siste plakaten sin og drog av gårde til jungelen for å realisere seg selv Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 HA HA HA, veldig morsomt, dere! Nei, jeg beklager sterkt at jeg ikke har fått lagd den siste plakaten. Man kan si at jeg fikk meg en solid overdose av bildelaging (å mekke et slikt omslag tar gjennomsnittlig 3 timer) og jeg har gjort litt av hvert annet. Men jeg lover å lage det i løpet av uka (kanskje ) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg må gjenta at andre kunstnere også kan lage plakater hvis de vil. Hadde jo vært artig å se flere forskjellige versjoner av en og samme idé... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg må gjenta at andre kunstnere også kan lage plakater hvis de vil. Hadde jo vært artig å se flere forskjellige versjoner av en og samme idé... If I could, I would. Har dessverre mangel på Photoshop-ferdigheter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Det er bare å øve seg, det! Ingen vil latterligjøre deg her (hvis det er tilfellet, så vil det bli rapportert ) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) mye kult her *starte å lage film* Endret 10. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei Cun og resten av folka! Jeg må si jeg er mektig imponert av alt det bra som har lagd her, spesielt fikk jeg meg en latter med "hufsa". Nå har dere som er så utrolig flinke med bildebehandling (spesielt Cun ) sjansen til å gjøre noe nyttig ut av deres "skills. Furnes Ungdomsskole har akkurat gått sin seiersgang med forestillingen kjendisparty, og jeg lurte på om det var mulig og lage ett cover til det temaet sammen med bildene av folkene som har stått bak det hele på - www.home.no/sigssoft Det hele er numerert kjendisparty1.jpg ->> Vis du Cun hadde tatt deg tid til dette hadde det vært KJEMPETØFT. Dette coveret vil da bli kopiert opp i trykken og lagt til i dvd coveret til dokumentarfilmen som har blitt produsert rundt prosjektet. Det er et helt 10'nde klasse trinn som har stått for musikkforestillingen, ved en ungdomsskole i hedmarken Takker og bukker, og bøyer meg i støvet vis dette lar seg gjøre. Evt. kan jeg sende deg en kopi av dvden i posten vis du vil (med coveret selvsagt) Mvh Sigurd "sigSSoft" Kvernmoen PR-Ansvarlig og Dokumentarfilm ansvarlig for Kjendisparty Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 1. Ekstreeemt off-topic 2. Å gjøre noe sånt er som oftest noe folk tar penger for (men kanskje du er heldig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå