Gå til innhold

Filmplakater lages etter DITT ønske

Cuneax

Anbefalte innlegg

Siden ingen prøvde seg på min, så måtte jeg jo bare prøve selv. Har aldri gjort det før, så det unnskylder alt som måtte være galt :p

Mary-Kate og Ashely Olsen er stengt inne på et slott sammen med Shrek. De aner ikke hvordan de har kommet seg dit, og vet dermed ikke veien ut heller. Det viser seg at de tre ikke er helt alene. Det bor nemlig en slem Sid (Ice Age) på slottet, og han er ute etter hevn.

post-73595-1149378441_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mary-Kate og Ashely Olsen er stengt inne på et slott sammen med Shrek. De aner ikke hvordan de har kommet seg dit, og vet dermed ikke veien ut heller. Det viser seg at de tre ikke er helt alene. Det bor nemlig en slem Sid (Ice Age) på slottet, og han er ute etter hevn.

6233813[/snapback]

frozen5pu.jpg

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg bumper denne geniale tråden og etterspør en plakat for film nærmere beskrevet her;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7003239

"Universal Rambo Ranger and the infernal Machine"

Hva selve handlingen skulle gått ut på er litt uvisst. Godeste pensjonerte Rambo blir en universal soldier, trent opp av Walker Texas Ranger og tidligere universal soldier Van Damme for å bekjempe Terminator. Regissert av Michael Bay. Eller noe i den dur :)

Edit: The Hoff må selvfølgelig også ha en rolle...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eg drøymar om ein film med den kjende artisten Krow-moe og nokre soldater i ei kaserne. Filmen skal handla om homofili i militæret. Den skal heitte "Faggotville"

Resultatet:

faggotvillecopy7ox.jpg

Glemte hele grunnen til at jeg laget ett bilde for å kunne svare i denne tråden, uten å bumpe den totalt OT.

Tada:

cun, har du bodd på Hjertind\Istind?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Okei, kan jeg komme med ønske? :D

Zombier har kommet til Norge, en gjeng soldater har samlet seg på slottet. Det virker som zombiene endelig har dødd ut, men en stormfull kveld kommer tusenvis, hundretusenvis foran på slottstrappa samtidig, for et final attack! Vil de overleve? Du får se! :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det ble veeldig simpelt, men jeg tror Bergman hadde sagt seg fornøyd med dette (har ikke photoshop på denne pcen, så jeg måtte ta til takke med nettversjonen, som har to verktøy).

transformers-shia-poster-l.jpg

La oss nå gjøre det helt motsatte; jeg vil se en plakat i blockbusterstil for en (valgfri) kunstfilm.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...