L@sse Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Siden ingen prøvde seg på min, så måtte jeg jo bare prøve selv. Har aldri gjort det før, så det unnskylder alt som måtte være galt Mary-Kate og Ashely Olsen er stengt inne på et slott sammen med Shrek. De aner ikke hvordan de har kommet seg dit, og vet dermed ikke veien ut heller. Det viser seg at de tre ikke er helt alene. Det bor nemlig en slem Sid (Ice Age) på slottet, og han er ute etter hevn. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hahahha *ler meg i hjel* det er noe av det beste jeg har sett EVer edit: prøver du å drepe meg eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Mary-Kate og Ashely Olsen er stengt inne på et slott sammen med Shrek. De aner ikke hvordan de har kommet seg dit, og vet dermed ikke veien ut heller. Det viser seg at de tre ikke er helt alene. Det bor nemlig en slem Sid (Ice Age) på slottet, og han er ute etter hevn. 6233813[/snapback] Endret 4. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Wanted DVD versjonen av innspillingen av den berømte forumboken fra Dotten. "What happend with Alastor" Tittelen er alltid best på engelsk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=p%E5skekrim Hmm, det slo meg plutselig: Påskekrimmen burde bli film. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 @ Steffy: Med Kubrick i regien, hadde den filmen glatt glidd inn på IMDB250. Er det øksa fra The Shining jeg ser? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 @ Steffy: Med Kubrick i regien, hadde den filmen glatt glidd inn på IMDB250. Er det øksa fra The Shining jeg ser? 6238970[/snapback] Stemmer, stemmer. Jeg hadde garantert kjøpt den filmen. Så var det å begynne på Dotten-oppgaven. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bumper denne geniale tråden og etterspør en plakat for film nærmere beskrevet her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7003239 "Universal Rambo Ranger and the infernal Machine" Hva selve handlingen skulle gått ut på er litt uvisst. Godeste pensjonerte Rambo blir en universal soldier, trent opp av Walker Texas Ranger og tidligere universal soldier Van Damme for å bekjempe Terminator. Regissert av Michael Bay. Eller noe i den dur Edit: The Hoff må selvfølgelig også ha en rolle... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Begynte litt grundig, men så ble TVen interessant så kvaliteten sank mot slutten. Anyway. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Haha, The Terminator har aldri sett mer skremmende ut Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eg drøymar om ein film med den kjende artisten Krow-moe og nokre soldater i ei kaserne. Filmen skal handla om homofili i militæret. Den skal heitte "Faggotville" Resultatet: Glemte hele grunnen til at jeg laget ett bilde for å kunne svare i denne tråden, uten å bumpe den totalt OT. Tada: cun, har du bodd på Hjertind\Istind? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har bodd i 2. etasjen der, ja Morsom plakat du lagde. Får vel lage en snart... (gikk bare litt lei) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Okei, kan jeg komme med ønske? Zombier har kommet til Norge, en gjeng soldater har samlet seg på slottet. Det virker som zombiene endelig har dødd ut, men en stormfull kveld kommer tusenvis, hundretusenvis foran på slottstrappa samtidig, for et final attack! Vil de overleve? Du får se! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fantastisk bra tråd, med mange virkelig geniale plakater! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er i bumpehumør i dag Plakat ønskes: Pinhead vs. Rambo Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sånn 5 minutters greie: Uten tekst, det kan noen andre legge på. Andre ideer? Jeg er i photoshop-humør denne uken Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ingmar Bergman møter Transformers. Lenke til kommentar
modin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Andre ideer? Jeg er i photoshop-humør denne uken Det hadde vært veldig gøy om du laget den med Pinheadene fra filmen freaks også. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tittel: Rocky vs. Jason Plot: Rocky er lei av å vinne hver eneste boksekamp, så han gjenoppliver Jason Voorhees for å få seg noe skikkelig motstand Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det ble veeldig simpelt, men jeg tror Bergman hadde sagt seg fornøyd med dette (har ikke photoshop på denne pcen, så jeg måtte ta til takke med nettversjonen, som har to verktøy). La oss nå gjøre det helt motsatte; jeg vil se en plakat i blockbusterstil for en (valgfri) kunstfilm. Endret 27. januar 2009 av athorb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå