jabbadabb Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Hei. Sitter her med en Tundra 1557K. Min andre av denne typen, da den første hadde plagsom pixelfeil slik at jeg sendte tilbake. Men det har seg altså slik at på både den første, og denne, så føler jeg skjermen er litt "blurry". Jeg ser ikke alt like skarpt. Jeg må bevege hodet for å se noe skarpt på ene siden av skjermen, samtidig som jeg da ser det på andre siden som veldig diffust og veldig lyst. Jeg sammenlignet med en kamerat som har en Fujitsu bærbar, og hans var mye bedre. Han sa også at han så tydelig forskjell på dem. Finnes det noen måter jeg kan fikse dette på, eller er det bare slik det er? Fikk heller ikke med cden med drivere for det trådløse nettverkskortet, så derfor lurere jeg på hvor jeg kan finne disse? Fikk med en cd med noen drivere for infrarødt, skjermkortet, etc, og der står disse som valgfrie drivere jeg kan installe: Intel WLAN 802.11b Driver Askey WLAN 802.11g Driver Askey WLAN 802.11g Application Intel WLAN 802.11b+g Driver Intel WLAN 802.11b+g Application Endret 23. april 2005 av duxo Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 De er jo til det trådløse nettverkskortet da... Tviler på det er noen måte og fikse det på desverre Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 det med skjermen kan ha noe med hvilken oppløsning du har, normalt er det vell 1280x1024 som er vanlig hvis du ikke bruker den kan det bli litt uklart Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Jo, jeg vet de er til kortet, men er ALLE til det trådløse kortet? Jeg kjører 1280 nå, men er ikke fornøyd. Virker som om jo større oppløsning jeg bruker, jo mindre uklarhet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Aopen (aka Tundra) 1557 kommer så vidt jeg vet med 2 skjerm-utgaver. Den ene har XGA (1024x768) mens den andre har SXGA+ (1400x1050) Du får prøve begge disse oppløsningene og se hva som passer for din skjerm. Det er enten det ene eller det andre. Etter beskrivelsen din vil jeg tippe SXGA+ er oppløsningen som passer din skjerm. Du kan også prøve deg frem i Display properties -> Appearance -> Effects -> Use the following method to smooth screen fonts. Noen foretrekker standard, andre Clear type, og andre igjen ingen av delene. Edit: SXGA+ stemmer i hvertfall i følge denne siden: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108683&mlevel=090400 Endret 23. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Simen1: TUSEN takk! Funka faktisk helt fint nå. Hadde aldri tenkt over det selv engang. Men driverne til det trådløse er jeg enda usikker på? Endret 23. april 2005 av duxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå