riktig Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det hender jeg tar meg selv i å like enkelte trance-låter. Jeg er prog og metalmann, men har litt sansen for endel elektronisk musikk så lenge det ikke blir for cheesy. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Det hender jeg tar meg selv i å like enkelte trance-låter. Jeg er prog og metalmann, men har litt sansen for endel elektronisk musikk så lenge det ikke blir for cheesy. Nå har ofte metal også en tendes til å være cheesey da.... Prodigy går vel under syremusikk? Syremusikk er sånn.. trance... sånn Gig'd Agistiono ol. eller hva han nå heter. Samt populær "gangsta"rap. Og "bra" metal som Hammerfall... Endret 28. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Koffor har ikkje Satrucci posta sin schnappi her endå? Fordi Schnappi ruler! Nettopp! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Synes både Britney og Shakira har endel fengende sanger, (interessen har muligens kommet fra musikkvideoene, hvem vet )... Britney Spears har jo blitt bedre med alderen! Hit me baby, var jo forferdelig! Den "nye" sangen hennes, når hun er serveringsdame på et fly, er jo ikke så gale! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Synes det er flaut at jeg hører på Out Of Touch og lignende Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 50 Cent - Candyshop ^^ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har ved flere anledninger sagt at jeg ikke liker rap, men Jay-Zs Black Album, og fusion prosjektet til DJ Danger Mouse, The Gray Album (Black Album tekster med samples fra Beatles' White Album) har sterk playlist-faktor hos meg... Forresten skal nå Rap skrive Rapp i Norge fikk jeg beskjed om på jobben i går :| Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 "Liker" og Poison med Britney...og eh..den til hun ene hotellarvingjentene..mørke.. kan ikke helt skjønne at jeg tørr innrømme det her på forumet.. Shonah Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 50 Cent - Candyshop ^^ Hehe, den er jo genial, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå