Jan Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er ganske tilfreds med hva jeg hører på. Enkelte som stusser på at jeg liker div hip hop som organism 12 med tanke på at jeg er en progressiv rock kar.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 av en eller annen rar grunn liker jeg den derre "venn" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Så hvis man hører mye på metal, skal man liksom ikke kunne like pop? Hvor evneveikt er ikke det? det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Så hvis man hører mye på metal, skal man liksom ikke kunne like pop? Hvor evneveikt er ikke det? det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon De er ikke helt stikk motsatt hverandre. Metal har mye mer til felles med pop enn fks. klassisk. De har trossalt begge utviklet seg fra rock. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ashlee Simpson....ehehe Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 britney spears og justun timberlake Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 De er ikke helt stikk motsatt hverandre. Metal har mye mer til felles med pop enn fks. klassisk. De har trossalt begge utviklet seg fra rock. ja det er sant, men det var ikke slik jeg mente det. jeg tenkte mer på hvordan sammfundet oppfatter det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Samfunnet oppfatter feil. EDIT: Skal forøvrig være sagt at det finnes en del metal som ligner mer på klassisk enn pop. Neoklassisk. Endret 24. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon Så, en person kan ikke like både norsk og indisk mat samtidig? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hvorfor burde man ikke høre på musikk man liker? ja, det lurer jeg også på!?! viss jeg hører en sang jeg liker gir vel jeg faen om det er britney spears som synger den eller om det er metallica! gidder ikke skamme meg over jeg musikken jeg hører på! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg fikk inntrykk av at det var her man postet sanger/grupper som man liker, selv om man ikke er fan av resten av sjangeren. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Errrm, kan ikke si jeg virkelig digger og liker det, men har fått den der We stand as one-sangen på hjernen, og jeg synes ikke den er sååå forferdelig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Så hvis man hører mye på metal, skal man liksom ikke kunne like pop? Hvor evneveikt er ikke det? det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon De er ikke helt stikk motsatt hverandre. Metal har mye mer til felles med pop enn fks. klassisk. De har trossalt begge utviklet seg fra rock. Der er jeg uenig med deg.. Jeg vil si at metal har mer til felles med klassisk enn pop, eller, hvertfall den metallen jeg hører på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon Så, en person kan ikke like både norsk og indisk mat samtidig? da sier jeg det igjen. det er ikke min mening. jeg hører på alt fra jazz og blues, til folkrock og den værste dødsmetall edit: og klassisk Endret 24. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Der er jeg uenig med deg.. Jeg vil si at metal har mer til felles med klassisk enn pop, eller, hvertfall den metallen jeg hører på. Vel, det er ingen hemmelighet at Emperor ol. har latt seg inspirere av komponister som Edvard Grieg.... det samme kan dog ikke sies om band som Black Sabbath, Metallica, Iron Maiden, etc.. Endret 24. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ugress er konge, ingenting annet innenfor den sjangeren fenger meg. Justin Timberlake - Rock Your Body, Senorita og Cry Me A River Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Der er jeg uenig med deg.. Jeg vil si at metal har mer til felles med klassisk enn pop, eller, hvertfall den metallen jeg hører på. Vel, det er ingen hemmelighet at Emperor ol. har latt seg inspirere av komponister som Edvard Grieg.... det samme kan dog ikke sies om band som Black Sabbath, Metallica, Iron Maiden, etc.. Da er vi enige da Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har sansen for en del av Britneys musikk jeg Genial tråd Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvorfor være flau over musikk man liker? Det er ikke jeg Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 The Offspring -> Pretty Fly Liker ikke slik musikk, men den låta er litt rå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå