PoW Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Liker noe trance osv, selv om jeg er et "Anti techno metalhead". Usj Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 The Shaggs.... Trenger ingen videre forklaring. Dere som har hørt det vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvorfor burde man ikke høre på musikk man liker? ingen har sakt at man ikke skal det. det handler mer om hvilke sanger du liker som i følge resten av musikk smaken din du egengli ikke burde like. Så hvis man hører mye på metal, skal man liksom ikke kunne like pop? Hvor evneveikt er ikke det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det med at metal er anti pop og mye annet er en sinnsykt teit kultur som har utviklet seg innen visse kretser i metalmiljør. For å være "tr00" og "underground".... i mine øyne så blir det bare patetisk. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er vel mer slik hvis du hører på brukbar death metal og digger samtidig O-zone liksom Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Poenget ehr er vel egentlig at det for eksempel er en sjanger/artist whatever du ikke liker, men som har en sang du bare digger? Ihvertfak for emg, så jeg poster: Hanson - Mmmbop Har spilt den 37 ganger i playlisten min, nermeste konkurent er Audioslave - Last remaining light. Mmbop + Trackamania = Endret 23. april 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er vel mer slik hvis du hører på brukbar death metal og digger samtidig O-zone liksom I mine øyne så blir det feil å digge O-zone uansett hva en hører på til vanlig... men det er bare min høyst arrogante og subjektive mening. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er vel mer slik hvis du hører på brukbar death metal og digger samtidig O-zone liksom Med andre ord, metal og pop er ikke forenelig? Eller er det ytterpunktene av disse sjangerene som ikke går godt sammen? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Men hva om dere slutter å drive med off-topic, slik at den tråden kan fortsette uten å bli stengt? takk. Og foresten, hvorfor jeg liker DDE - Det vart likar no" har jeg aldri kjønt. hater jo DDE nesten over BM/DM metall. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Med andre ord, metal og pop er ikke forenelig? Eller er det ytterpunktene av disse sjangerene som ikke går godt sammen? Metal og pop er absolutt forenelige. Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Med andre ord, metal og pop er ikke forenelig? Eller er det ytterpunktene av disse sjangerene som ikke går godt sammen? Metal og pop er absolutt forenelige. Hei! Du gikk over streken! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tja... Liker Daft Punk veldig godt. Selv om det ikke står til smaken min i det hele. Ble frelst etter jeg så Interstella 5555 The 5tory of the 5ecret 5tar 5system DVDen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Den sangen jeg er litt småflau over at jeg liker er "Brother Louie" av Modern Talking. Jeg syns bare at den har en veldig festlig beat som gjør meg glad når jeg hører den. Altså, den er jo kul! Artig sang som alltid slår an i festlige lag. Går forresten ikke av veien for å høre på Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Liker Ugress, men ingenting annet innenfor tekno/osv. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ooooo. Holdt på å glemme. Dschingis Kahn - Moskau Men den er bare dritkul. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Jeg er en person som kan like alt. Jeg liker Metal, rap, techno, pop, klassisk osv. Gidder ikke være hardcore ovenfor noen som helst sjanger. Selvom det skal sies at jeg hører mest på metal for tiden. Det finnes sikkert en sang på Hits for kids som jeg liker. Endret 23. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg digger Günther ... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Syns det er veldig deilig og slappe av med Avril Lavigne og Pink f.eks. Passer jo egentlig ikke min musiksmak menmen.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det er et par Scooter sanger jeg liker... Kan ikke annet enn si meg enig. "Shake that", "How much is the fish", "I'm your pusher", jeg har digget dem alle sammen. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det med at metal er anti pop og mye annet er en sinnsykt teit kultur som har utviklet seg innen visse kretser i metalmiljør. For å være "tr00" og "underground".... i mine øyne så blir det bare patetisk. ^2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå