jonasd Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg kom til å forandre min signatur til noe over 1000 tegn. :razz: Men det rare er at jeg ikke har NOEN mulighet til å forandre den. :???: Ta en titt! Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Send en epost til en moderator. De kan sikkert hjelpe deg! Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Hvor er det en oversikt på hvor übersjef folka er henne da`?? Lenke til kommentar
sprint Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg endret på signaturen min i dag, som gikk helt strålende. Kanppen mangler jo, sikkert websiden som ikke loadet inn skikkelig. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 hvis du scroller heeeelt ned så ser du at Amund Espelien er ansvarlig. send privat melding til nick Amund :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 bytt nettleser ..... det er alt som skal til ... Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Har ikke noe med nettleser din ku. Ser du på bildet, som er tatt ned, ser du tydelig at det er SIDEN som ikke er tatt helt ned. eller vent... husker at Internett Explorer kan tenke selv, og ødelegge for brukere som vil forandre siggen. opera, hvis det er det du sikter til, kunne jeg gjerne prøvd... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: SofaKingLame skrev (2002-07-12 17:33):Internett Explorer kan tenke selv Feil et program kan ikke tenke Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 jeg tror det var ironisk? :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: bok2 skrev (2002-07-08 16:19):Send en epost til en moderator. De kan sikkert hjelpe deg! Jonasd, eg kan ikkje sjå mogleik til å endre signaturen din fra administratorpanelet. Send ein e-post til [email protected], og forklar problemet ditt. Det er kanskje og ein god ide å sende han brukernamnet og passordet ditt. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Amund må vel ha muligheten til å forandre passordet... hvorfor i alle dager må han gi han passordet, da det kanskje er hemmelig..? Det er jo en egen glemt passord sak her... Det betyr vel at Amund kan dele ut nye passord, men ikke se dem..? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 spørsmålet er om amund virkelig gidder å sitte time inn og time ut å lese igjennom raw databasestoff :wink: (vet ikke om han har et script (php) som hjelper han eller om han ikke har andre valg enn databasen) Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: sjanten skrev (2002-07-08 19:57):send privat melding til nick Amund Jeg leser sjelden private meldinger. Send heller mail om det skulle være noe ([email protected]). Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå