kattemat Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kall den BINH-Linux (BINH Is Not Hardware.no) Om noen går på et av landets universiteter så er det sikkert ikke noe problem å skaffe båndbredde. Det er vel nærmest det eneste de har nok av Lenke til kommentar
franksun Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ikke for å legge en demper på stemningen her, men jeg tviler på at dere får lov til å bruke hardware.no-navnet bare sånn uten videre da kaller vi den bare noe annet, forslag? Fisk - Fisk is so kool! Fisk GNU/Linux høres faktisk bra ut. hehe, høres bra og norskt ut Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Ikke for å legge en demper på stemningen her, men jeg tviler på at dere får lov til å bruke hardware.no-navnet bare sånn uten videre da kaller vi den bare noe annet, forslag? Fisk - Fisk is so kool! Fisk GNU/Linux høres faktisk bra ut. fisk er bra og låtter kult. kan vi si at navnet blir fisk? Endret 23. april 2005 av hotstian Lenke til kommentar
franksun Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ikke for å legge en demper på stemningen her, men jeg tviler på at dere får lov til å bruke hardware.no-navnet bare sånn uten videre da kaller vi den bare noe annet, forslag? Fisk - Fisk is so kool! Fisk GNU/Linux høres faktisk bra ut. fisk er bra og låtter kult. kan vi si at navnet blir fisk? høres bra ut, men hva med folk/stab og en avstemning og flere alternativer? Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Forslag til avstemning: Fisk Is So Kool Toten Owns Thee English Name! Sau Are Useless Ulv gnu/Linux Version XXX Lenke til kommentar
franksun Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 vi trenger folk, bare si fra dere som er interessert, takk Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ulv gnu/Linux leger en stemmer på den jeg eller kansje Wolf GNU/Linux? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 navn er alltid vanskelig. og denne oppgaven blir vanskelig, jeg heller ikke mye tid, ei heller erfaring med å lage egen distro, men jeg kan være og gjøre det jeg kan, kan programere c/c++, java og litt x86 assembler. Tellus Linux ? Lynx Linux ? Jabba Linux ? Jubba Linux? Eureka Linux ? Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ulv gnu/Linux leger en stemmer på den jeg eller kansje Wolf GNU/Linux? Vi skal helst ha teite akronymer. Hva skal Wolf stå for? Wolf owns LinuxForge? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Så lenge den heter fisk, så er jeg med! Lenke til kommentar
franksun Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ja, ok. men folk som er interessert, si ifra alt kan ordnes etter det har for øvrig en kunstnervenn som tar slike logojobber osv Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Jeg kan hjelpe til med hva nå enn jeg kan (ingenting). Jeg laget ASCII-logo, forresten. http://home.no/serviset/logo Nytt navneforslag: HAM - Hardware.no Are Mean [because we can't use their name] Endret 23. april 2005 av Serviset Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) min første post i denne tråden er blitt en info post. franksun: kan du ha info post i din første post(øverst)? hjemme siden kan være fisk.techtux.net dist.techtux.net eller noe(jeg har foresten uendelig med plass, mysql og php ++) Endret 23. april 2005 av hotstian Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 synes ikke det skal brukes hardware.no i navnet i det heletatt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 synes ikke det skal brukes hardware.no i navnet i det heletatt. ikke jeg heller. hardware.no GNU/Linux høres ikke bra ut jeg alle hardware titlene er jo dårlig reklamme for hardware. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hvordan hadde du tenkt til å få til dette i praksis da? siden at alle her på forumet kommer fra forskjellige deler av landet og at noen bor tilogmed i Danmark og Sverige så vil nok det bli litt småvanskelig. hvem skal f. eks sette sammen Linux distroen tilslutt? Hehe, minner meg om når Telenor skulle flytte et svært IT-prosjekt/avdeling til Fornebu, så kom det sånne vitser som "ja det er bra at de samles på ett sted, for da kan jo nerdene bare gå over gangen med beskjedene sine." Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hadde vært stilig om distroen hadde brukt autopackage. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hadde vært stilig om distroen hadde brukt autopackage. *notere* det, er du interessert Egil B? det virker som om du har mye å bidra med iallfall. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) selvfølgelig, enhver distro med respekt for seg selv har et pakkesystem. Ellers er det bare hardcore nerder som kommer til å bruke den i beste fall. debian bruker "apt", den er jo helt genial! EDIT: skal det være mulig å velge mellom et hav av muligheter eller skal det være et lite begrenset utvalg av pakker? make your own linux distro Endret 23. april 2005 av opticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå