zyp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er flere distroer som bare har 1-2 utviklere, ingenting er umulig så du tror at foreks: jeg og Lemen kan lage en distro? Han skrev utviklere, ikke drømmere. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Det er flere distroer som bare har 1-2 utviklere, ingenting er umulig så du tror at foreks: jeg og Lemen kan lage en distro? Han skrev utviklere, ikke drømmere. jeg er jo god i C++ og Lemen sier han kan Perl. tror heler jeg burde joine gentoo prosjektet. EDIT sikift m'en i en k Endret 21. august 2005 av hotstian Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 «Talk is cheap. Show me the code.» - Linus Torvalds Lenke til kommentar
ratix Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg er jo god i C++ og Lemen sier man kan Perl. tror heler jeg burde joine gentoo prosjektet. Hahaha Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lemen sier man kan Perl. Kan man det? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lemen sier man kan Perl. Kan man det? sorry leif Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er ikke nødvendig med kunnskaper innen programmering for å sette sammen en distro, men det hjelper. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Det er ikke nødvendig med kunnskaper innen programmering for å sette sammen en distro, men det hjelper. må ha litt scripting-kunnskaper i det minste.. og gjerne også erfaring med kompilering og debugging av hvorfor ting ikke vil kompilere-- jeg tipper mangelfullt hos enkelte her Endret 21. august 2005 av xeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå