genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) tror dere 10GB båndbrede holder? hvis så er lemen sitt bra nok(og ferdig satt opp). trenger vi mer eller noen av utviklerne menner vi trenger perl/python så er olear perfekt. nå har jeg aldri hatt båndbredde begrensninger så jeg vet nok ikke. EDIT: mySQL er jo også bra og ha(mail-list, forum,news osv...). Endret 23. mai 2005 av hotstian Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tror nok ikke du kommer til å bruke opp 10GB med det første Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tror nok ikke du kommer til å bruke opp 10GB med det første nei, men mySQL og Perl/Python er jo også bra og ha. Den extra båndbredden kan jo være bra og ha hvis vi blir store da vi slepper og skifte server. Lemen gir oss 100MB noe som er mer en nok. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hvis Lemen allerede har satt opp for deg så bare bruk han. Hvis dere senere trenger noe mer "fancy" ting så kan jeg alltids gi dere plass på en av serverene, eller skrape sammen en server dere kan administrere selv. Tar ikke lang tid å flytte server. Endret 23. mai 2005 av olear Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hvis Lemen allerede har satt opp for deg så bare bruk han. Hvis dere senere trenger noe mer "fancy" ting så kan jeg alltids gi dere plass på en av serverene, eller skrape sammen en server dere kan administrere selv. Tar ikke lang tid å flytter server. ok takker veldig EDIT: lemen har ennå ikke gitt oss en ip til domene, får vente og se. Endret 23. mai 2005 av hotstian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) mysql, php, perl, python osv er ikke no problem.. Sendt deg PM jeg.. les den Endret 23. mai 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 mysql, php, perl, python osv er ikke no problem.. Sendt deg PM jeg.. les den er bra det. hvor lang tid kan det ta og få svar fra hosten? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 olear kan du sette opp? P.S: visning nr. 4000 Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva er problemet her da? Snakket med Lemen? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva er problemet her da? Snakket med Lemen? ja, ingen ip. han kunne kontakte hosten og spøre, men det vil ta dager(5++)/uker(1++). Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ok, skal sette opp en konto til deg. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Man trenger da ikke en seperat ip. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Man trenger da ikke en seperat ip. må jo peke til mappa. EDIT: tror det er samme greia som på min host. Endret 23. mai 2005 av hotstian Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Konto er satt opp, sender deg PM med brukernavn og passord Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Konto er satt opp, sender deg PM med brukernavn og passord ok, takker. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Man trenger da ikke en seperat ip. må jo peke til mappa. EDIT: tror det er samme greia som på min host. Hørt om navn-basert virtuell hosting? Når en http-tjener mottar en forespørsel så får den (så fremst ikke nettleseren er steingammel) forespørsel både om en bestemt hostname og path. Selv har jeg bare en ip, men jeg har ørten subdomener (vanlige domener funker like greit), hvor av forespørsel på noen betjenes direkte, et videresendes til arbeidsstasjonen min og resten videresendes til en annen server. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Man trenger da ikke en seperat ip. må jo peke til mappa. EDIT: tror det er samme greia som på min host. Hørt om navn-basert virtuell hosting? Når en http-tjener mottar en forespørsel så får den (så fremst ikke nettleseren er steingammel) forespørsel både om en bestemt hostname og path. Selv har jeg bare en ip, men jeg har ørten subdomener (vanlige domener funker like greit), hvor av forespørsel på noen betjenes direkte, et videresendes til arbeidsstasjonen min og resten videresendes til en annen server. er ikke apache/HTTP prof men det høres fornuftig ut. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Øh, trudde du at kvar host måtte ha ein eigen IP? Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) husk at ikke alle har peiling på Apache EDIT: da er fiskdist.com på nett. Dere får legge inn noe fornuftig (for det har ikke jeg gjort ) Endret 23. mai 2005 av olear Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 De idiotar øydelegg moroa for oss andre. Gjer heller som i gamledager og lag eit "stilig" mirc-script. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå