Gå til innhold

Rogues Stealth vs Humans Perception

Anbefalte innlegg

Hei hei

Er det bare meg eller er rogues generelt rett og slett dumme?

Det virker ikke som at de har forstått at i de aller fleste tilfeller hvor de skal være "smarte" å snike seg innpå oss humans så kan vi faktisk se de hele veien til de skal til å ta stunlock på oss og vi bare angriper den overraskende.

HVer gang jeg ser en rogue forsvinne bruker jeg bare perception og vips så ser jeg jo nøyaktig hvor han er.... Litt morro egentlig. Jeg begynner liksom å late som jeg er forvirra og redd helt til han kommer opp i trynet mitt og jeg fyrer opp Hammer of Justice og ganker han.. :tease:

Noen andre som har hatt en slik opplevelse før eller er det bare min paladin som er sinnsykt dyktig til å finne stealthere? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig med rogues som ikke helt har fattet hvor godt de vises med hunter's mark blinkende over seg. I Un'goro crater så jeg en lvl 55 UD rogue som slåss mot en eller annen mob (jeg var 52), han hadde vel 90-95% hp igjen når mobben var død. Jeg tenkte at dette kunne bli en interessant PvP-erfaring, er ikke ofte man kan få en "duell" 1 vs 1 i ødemarken for å teste hvordan man duger. La ut freezing trap, aimed shot på roguen. Han løper selvfølgelig rett i fella, jeg kaster hunter's mark og vinker til han :) Får så inn en critical hit som tar mye av hp'n hans, så begynner han å flykte. Jaja, tenkte jeg, får følge etter og kverke'n. Men så ser jeg grunnen til at han flykter, en Devilsaur har selvfølgelig kommet traskende rett mot oss. Jeg må ta feign death for å ikke bli drept, og roguen stikker av ettersom jeg må vente på at devilsauren skal gå bort. Så fortsetter jeg på questet mitt da, drepe flygeøglene der nede. I øye(skjerm)kroken ser jeg en rød, hoppende pil komme nærmere. Herregud tenkte jeg, er han virkelig så dum..!?

Freezing trap->aimed shot (han MÅ jo ha sett at jeg sto å spente buen rett i mot han)->kite-> død rogue..

Morsom opplevelse. Artig med dumme rogues :!:

Lenke til kommentar

Det er sikkert ikke alle som er klar over at humans kan dette. Men kan ikke si jeg får brukt det så mye. Spiller på en PvE server.

Men fikk brukt det en gang igår faktisk. Da var det jeg som "stealtha" meg inn på en rogue og backstabba han :p

Han stod og campa ved et corpse, og jeg visste han var der. Følge med er vel en viktig faktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...