Agres Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Vel, da hadde jeg endelig fått min PSP! Men det fulgte ikke med noen converter. Kan jeg kople til en vanlig ledning (fra f.eks. cd-spiller) i AC-adapteret som fulgte med, eller blir jeg nødt til å gå til innkjøp av en eller annen converter? I så fall, hvordan converter skal jeg kjøpe og hvor kjøper jeg den? (Vet det kanskje står noe om dette i den store psp-tråden, men fant bare poster der det sto at folk hadde fått med en converter fra lik-sang ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 tror det funker hvis du har en ledning sompasser for adapter boksen tar fra 110 - 240 volt eller noe Lenke til kommentar
Agres Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Det er det jeg og tror, men jeg er usikker på om jeg vil ødelegge noe. Foretrekker og være på den sikre siden Lenke til kommentar
Agres Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Prøver å lade nå, ved å bruke en strømkabel fra min sony cdspiller i adapteret, og det ser ut til å fungere greit. Håper bare ikke det skjer noe Lenke til kommentar
andus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det funker fin og det er trygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå