dark|dog Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 "Slik det var før var det jo helt texas. Betalte ca. 1000 kr for sånn kurs og følte at jeg ikke lærte noe nesten, det var en som kjørte på kantsteinen og tryna. Selv han fikk lappen på moped." Rått!! Minner meg om oppkjøringen her i byen også. Det er ikke alle som kommer hjem! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Mopedlappen er ikke verdt pengene mener eg. Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Sikkert verdt pengene for de som er 16 år og som ønsker et fremkomstmiddel. Det er jo ikke noe man drar damer med, men det får så være. I alle fall ikke damer over en viss alder (men husker selv fra jeg var 16 år, da var det moped som gjaldt) Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har bestilt trafikalt grunnkurs på ett sted som kalles AutoTeam Betaler 1650 kroner tror jeg...Finnes det noen steder som det er billigere? Sinnsykt dyrt nå for tiden Men trafikalt grunnkurs må man ta hvis man skal ha noe med kjøretøy og gjøre! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ikke kjør moped, er farlige dyr det.. du bare kjører ta og forstuer ting Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan ikke dere som har noe fornuftig å si bare holde kjeft? Tror ikke han bryr seg om hva dere betalte for lappen før de nye reglene, han er interresert i hvor han kan få lappen billigst mulig nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå