Gå til innhold

Billig moped-lapp, hvor?

all right

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg betalte 800kr for mopedlappen min, null bøker, 2 timer teori med påfølgende 'eksamen' samme dagen. 7 enkle spørsmål, om jeg svarte rett eller ikke hadde ingenting å si, ei jente i klassen min svarte feil på alle syv og fikk bestått. med i pakken fikk jeg også 4 kjøretimer/turer..

ahh.. det gode gamle dagene.. *mimre* :love:

Lenke til kommentar

deilig med nye regler på moped, slik det var før var det jo helt texas. Betalte ca. 1000 kr for sånn kurs og følte at jeg ikke lærte noe nesten, det var en som kjørte på kantsteinen og tryna. Selv han fikk lappen på moped. Var ikke noe kvalitetssikring. Men det negative er at det har blitt dyrere da :ermm:

Lenke til kommentar
deilig med nye regler på moped, slik det var før var det jo helt texas. Betalte ca. 1000 kr for sånn kurs og følte at jeg ikke lærte noe nesten, det var en som kjørte på kantsteinen og tryna. Selv han fikk lappen på moped. Var ikke noe kvalitetssikring. Men det negative er at det har blitt dyrere da :ermm:

du får nok fortsatt lappen selv om du tryner... så lenge de har passet på å tyne deg for nok penger først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...