rolf_enver Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Den står på 2.39GHz i windows nå, prøvde å leke litt me timimgs, men pcen hang seg med en gang. Mener på at det faktisk sto 2.4GHz der før..... Kan stille halve tall og på MP. men kan bare stille FSB i perioder av 33MHz (133,166,200). Sto at jeg kunne stille DDR frekuensy til 120% av CPU, men har hørt at de ikke takler mer enn ca 215MHz, og så lavt går det ikke ann å stille de Blir det noen forskjell av å kjøre minnet på 2.5-3-3-7 istedenfor 8? Lenke til kommentar
rolf_enver Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Stilte timings til 2.5-3-3-7 og pcen startet hvertfall. Nå står det at jeg har 2.41GHz.. Skjønner ikke en dritt jeg nå. Jaja, det funker hvertfall Får kjøre en liten prime 95 inatt og se om den holder seg stabil Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Med intel prosessorer har timings veldig lite å si. Timings er noe som er mye viktigere med amd64 pga integrert minnekontroller. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Med intel prosessorer har timings veldig lite å si. Timings er noe som er mye viktigere med amd64 pga integrert minnekontroller. Det er bare tull, se bare her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå