Gå til innhold

3 2 1: PIZZA! Update side 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hevesett? Hvilken bil? :innocent:

Chevy suburban...

Downdate :cry:

Jeg hadde kappa til platene til "kabinettet", og plassert dem inni et hjørne på lagret på jobben, og iløpet av fredagen (da jeg hadde fri...) var det noen som hadde bestemt seg for å rydde litt... :no::( og platene var søkk borte! :wallbash::realmad::shrug:

Lenke til kommentar

Hei!

Moro å lage ting, det gjør jeg mye selv og jeg liker at folk lager sine egne ting! Ikke ta meg negativt her for jeg prøver bare å se realismen i dette, som jeg hele tiden må gjøre i mine egne prosjekter.

.. en pizzaovn ?

For det første får man kjøpt svært billige pizzaovner, 500-1000 kr og de fungerer utmerket.

For det andre kommer du til å styre med store effekter og høye temperaturer. Det er en stor risiko mtp på brann.

For det tredje er ikke dette godkjent av nemko. Dvs hvis det skjer en brann, dødsbrann eller whatever og de finner hjemmemekket ditt som synder, så blir du satt ansvarlig for dette, med alle de økonomiske og psykiske reaksjoner dette gir.

Så mitt råd er, kjøp deg en ferdig ovn til 500 spenn ellernoe hos netthandelen.no f.eks og bruk heller tiden din på noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Hei!

Moro å lage ting, det gjør jeg mye selv og jeg liker at folk lager sine egne ting! Ikke ta meg negativt her for jeg prøver bare å se realismen i dette, som jeg hele tiden må gjøre i mine egne prosjekter.

.. en pizzaovn ?

For det første får man kjøpt svært billige pizzaovner, 500-1000 kr og de fungerer utmerket.

For det andre kommer du til å styre med store effekter og høye temperaturer. Det er en stor risiko mtp på brann.

For det tredje er ikke dette godkjent av nemko. Dvs hvis det skjer en brann, dødsbrann eller whatever og de finner hjemmemekket ditt som synder, så blir du satt ansvarlig for dette, med alle de økonomiske og psykiske reaksjoner dette gir.

Så mitt råd er, kjøp deg en ferdig ovn til 500 spenn ellernoe hos netthandelen.no f.eks og bruk heller tiden din på noe annet.

det er det samme som å si til en modder at ``kjøp deg et premodda kabinett, fordi det er mye billigere`` --- skjønner du ike at hele sjarmen med dette er å lage det selv? :nei:

Lenke til kommentar
det er det samme som å si til en modder at ``kjøp deg et premodda kabinett, fordi det er mye billigere`` --- skjønner du ike at hele sjarmen med dette er å lage det selv? :nei:

Jo jo men når det begynner å gå på sikkerhet og ikke er lovlig går en grense. Sikkerheten først.

Lenke til kommentar

Dette har jeg selv ikke tenkt på... Og uansett, skulle det egentlig ikke vært bilder i første post? Trodde workloggene ble stengt visst man ikke hadde bilder og at man kunne sende en pm til moderator om at man hadde bilder så ble loggen åpnet igjen?

El NetZor

Lenke til kommentar
Dette har jeg selv ikke tenkt på... Og uansett, skulle det egentlig ikke vært bilder i første post? Trodde workloggene ble stengt visst man ikke hadde bilder og at man kunne sende en pm til moderator om at man hadde bilder så ble loggen åpnet igjen?

El NetZor

Trodde jeg å :p

Lenke til kommentar
Hei!

.. en pizzaovn ?

Det er ikke jeg som gjør alt det strøm-greiene, det er onkelen min, eller rettere sagt firmaet til onkelen min, og han har tillatelse til å sette på CE-godkjenning, noe som er bra nok.

PS: til daglig lager han ovner for å smelte bl.a. magnesium, noe som er mye farligere enn å steke pizza.

Og uansett, skulle det egentlig ikke vært bilder i første post? Trodde workloggene ble stengt visst man ikke hadde bilder og at man kunne sende en pm til moderator om at man hadde bilder så ble loggen åpnet igjen?

god ide! jeg driver med mye nå, bilde var på veg til *noen* kasta prosjektet mitt - nye plater er i produksjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...