Gå til innhold

HP Photosmart R507 - et godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dessverre ikke det. Har selv ett 3 år gammelt Hp620 som jeg var kjempefornøyd med, men pga problemer med batt.dekslet gikk jeg på Rimi og kjøpte meg et sånt kamera. Men skuffelsen var stor da jeg kom hjem og tok bilder. Bildene ble blasse og mørke. Så rett og slett triste ut. Vår grønne stue ble grå. Tok de samme bildene med mitt gamle kamera og de ble 5 ganger bedre. Heldigvis fikk jeg levert det tilbake igjen. (dette var i forrige uke).

Men ellers så likte jeg funksjonene, knappene og alt annet (til amatør bruk vel og merke) på kameraet. Så nå er jeg selv også på jakt etter ett nytt og forholdsvis billig kamera. så si ifra om du finner noe. :)

Nå vil kanskje noen si at du ikke kan vente deg bedre for ett kamera til 1300 kr. men som sagt så kostet Hp 507 over 2000 for ca ett år siden. Utviklingen går så raskt fremover så jeg vil heller kjøpe meg et rimelig kamera nå, og heller bytte igjen om ett par år.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei :-)

Jeg har også kjøpt et slikt kamera på Rimi.... Kan ikke si at jeg kjenner igjen noe fra forrige kommentar. Jeg har testet kameraet under ulike lysforhold og på ulike avstander. Mine bilder har meget god farge-gjengivelse og er skarpe og detaljerte. De beholder også skarpheten ved fremvising på tv og forstørring. Knappene og menyene er brukervennlige og lettlærte. Programvaren som følger kameraet er i tillegg god, kjapp og lettlært. Det er mye lettere å bruke enn photoshop etc. Det beste med kameraet er at det er lite, men fremdeles lett å ha et godt grep på i tillegg til at det har egen funksjon for å fjerne røde øyne mens bildene ennå er i kameraet. Dette er et godt kamera for en billig penge :yes:

Endret av twobits
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...