Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei. Fikk som sagt i SO3 en innmari rar melding; "Iam ready to die tonight if u play with your dad. Hvor er du? Adressen" Jeg søkte på telefonkatalogen, men ingen treff. Og jeg er fast bestemt på å finne ut om dette er en gal morder eller en venn som kødder. Så da er spørsmålet, hvordan gjør jeg dette? LOVLIG, såklart. Takk for ev. svar. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare vent til jeg begynner å jobbe på opplysninga så skal du få de nr du vil Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Om dette er et kontantkortabbonement fra den tiden man kunne gå og kjøpe seg et sim-kort og være klar kan du nok ikke finne ut noe som helst. Dette er totalt anonyme kort, og på grunn av det vil regjeringen ha en slutt på det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 *Krysse fingrene på at det ikke er kontantabbonement fra "den tiden"* Må vel bare sende melding tilbake da. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ARG, fant det ut nå. En tulling av en "venn" Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Om dette er et kontantkortabbonement fra den tiden man kunne gå og kjøpe seg et sim-kort og være klar kan du nok ikke finne ut noe som helst. Dette er totalt anonyme kort, og på grunn av det vil regjeringen ha en slutt på det. Nå trenger man ikke å tenke på det mer for nye hendvendelser, for det siste jeg fikk med meg er at alle kontantkort må være registrert for å brukes nå! (usikker om man kan sende sms med uregistrert kort, men vil tro att dette heller ikke går pga. det ikke går å ringe) så da er det godt å vite at man slipper sånne ting fremover.. Endret 24. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hepp. har et 100% uregistrert simkort, og det funker som bare pokker. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hmm... strange.. kan hende det bare gjelder netcom da.. jeg fikk hvertfall beskjed om at jeg måtte registrere kortet når jeg prøvde å ringe med det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå