Gå til innhold

Hvorfor finnes det så mange "satanister"?

Anbefalte innlegg

Vel, synes heller ikke likhetstegnet mellom drap og satanisme er noe heller. Så lenge ingen plager deg på din eien så har du ingen rett til å skade andre. (ifølge satanismen)

:shrug:

5064062[/snapback]

Kristian mente at Øystein rotet seg borti hans affærer. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, synes heller ikke likhetstegnet mellom drap og satanisme er noe heller. Så lenge ingen plager deg på din eien så har du ingen rett til å skade andre. (ifølge satanismen)

Men så tror jeg heller ikke disse egentlig er satanister, kun mennesker som ikke har det helt godt med seg selv...
Lenke til kommentar

Edit: Etter å ha lest nøyere igjennom innleggene til Tlz og Decline som jeg quota og skrev utifra ser jeg at jeg sannsynligvis har mistolket det litt.

Sorry for den Decline, my bad.

(Var heller ikke ment som noe personangrep hehe, bare min mening om det du sa, som viste seg å være annet enn det jeg først gikk utifra)

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar

Post_Mortem, det er ingen grunn til å kutte ut linja der jeg sier at jeg egentlig ikke tror de er satanister!

Dessuten trenger du ikke belære meg om metal. Jeg hører på metal selv - alt fra tristania til storm til satyricon til enslaved, uten at jeg tror DE er satanister av den grunn.

Vet ikke om alt det der var ment direkte til meg, men isåfall bæsja du deg godt på leggen.

Lenke til kommentar
SOAD og satanisme? HEHEHE!!

Om du synes SAOD virker satanistisk så sier det mer om deg. SOAD er kun kommers hardrock fra USA med noen kritiske politiske undertoner.

Jeg ville heller dratt frem f.eks norske Mayhem når det er snakk om satanisme. Men så tror jeg heller ikke disse egentlig er satanister, kun mennesker som ikke har det helt godt med seg selv...

Edit: Da jeg leste litt lenger oppe var Mayhem nevnt før :)

5063233[/snapback]

men pokker da!! de andre jeg kjenner som kaller seg satanister hører på SOAD!! jeg HATER SOAD!! jeg forbinder IKKE SOAD med metal. forstått? :roll:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Satanister er normale folk slik som naboen din og Fredd som går siste året allmenn.

Det er stor forskjell på satanister,ghotere eller hva det heter og satan-dyrkere.

De siste er den "værste" sorten. Det er de som direkte tilber satan,brenner kirker, og er skummel på bussen.

Det å si "kristne folk kan ha satanistiske tanker og holdninger"

er det samme som å si

"Kriste folk kan også ha et liberalt livs-syn.

Jeg har ikke så veldig god greie på dette, men vet en del.

Bård.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke satanister, kun folk som vil provosere litt.

Personlig syns jeg det er skrullete å definere satanisme. De kriste fant opp satan (altså det som måtte være basis for satanisme), og lager man en religion ut fra dette snevre punktet så må du være pill råtten i hue for å mene at det skulle finnes substans i satanisme.

5min googling om temaet (og lesing i andre tråder) der satanisme er "egoisme" ... og disse tåpelige reglene ... "ikke skad små barn" ... "nei vi er ikke djeveldyrkere, bare snille mennesker" ... HALLO I LUKEN

"De ekke satanister ... bare posere" .... omfg Heeluuuu I am Tor Heyerdal and I arrived in this boat kon tiki.....

Satanisme er kun en tanke som er lagt for å bevise at det å tro på gud, eller tro at satan finnes(for den saks skyld) er noe av det dummeste man kan gjøre. Ser man kristendommen fra "satans" ståsted så kan man virkelig riste på hodet av den religionen. Men NOEN "intelligente" fant jo på å gjøre satanisme stuerent, enten fordi de ville tjene penger eller fordi de er ..... dumme?(kun et forslag)?

Skal man tilbe innholdet i mayhem eller darkthrone sine tekster, så kan man like godt melde seg hos nærmeste hodekrymper og be om å bli innlagt. (du blir ikke innlagt, kun henvist til en dagplass 1 gang i uka)

De som vil tro på kristendom, satan, og andre lure ting må gjerne gjøre det. Men jeg har ikke så mye til overs for noe av det. Religion er tullete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...