milkshake1 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei... Har nettopp kjøpt meg ny telefon, Samsung E-720.... Prøver å gå inn på kamera, men får opp at det er begrensa tilgang... Nokon andre som har hatt slikt problem?? Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Hei...Har nettopp kjøpt meg ny telefon, Samsung E-720.... Prøver å gå inn på kamera, men får opp at det er begrensa tilgang... Nokon andre som har hatt slikt problem?? kan ved oppdatere denne litt... Trykte på kamera.... da kom det opp begrenset tjeneste... No kjem begrenset tjeneste opp veldig ofte.... Nokon som veit noko eg kan gjere for å fikse det?? Endret 23. april 2005 av milkshake1 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei...Har nettopp kjøpt meg ny telefon, Samsung E-720.... Prøver å gå inn på kamera, men får opp at det er begrensa tilgang... Nokon andre som har hatt slikt problem?? kan ved oppdatere denne litt... Trykte på kamera.... da kom det opp begrenset tjeneste... No kjem begrenset tjeneste opp veldig ofte.... Nokon som veit noko eg kan gjere for å fikse det?? Du kan levere telefonen tilbake til forhandler, så retter de mangelen. Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hei...Har nettopp kjøpt meg ny telefon, Samsung E-720.... Prøver å gå inn på kamera, men får opp at det er begrensa tilgang... Nokon andre som har hatt slikt problem?? kan ved oppdatere denne litt... Trykte på kamera.... da kom det opp begrenset tjeneste... No kjem begrenset tjeneste opp veldig ofte.... Nokon som veit noko eg kan gjere for å fikse det?? Du kan levere telefonen tilbake til forhandler, så retter de mangelen. Uff ja... er det eg skal gjere.... Fikk mobilen i går, å ha gleda meg so ein unge på å bruke den, å så er den føkka opp... shit ass.... men men... har da ikk betalt for den enda da så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå