Post_Mortem Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Nyeste til Nokia. Nokia _666_ mediaphono. Målgruppen er ungdom som elsker musikk. Har innebygget harddisk på 20 gb. En liten nedtur at den ikke er så tynn, men Nokia regner med at telefonens andre fantastiske fineseer kommert til å slå an. Man kan ta av høyttalergitteret hvis man vil se elementene til høyttaleren. Og ellers er det en slags klapptelefon hvor man åpner telefonen ved å vippe høyttalerelementene ut mot venstre. På baksiden av elementene er det en diger lcd skjerm som gjør at man har full oversikt over musikkfilene. Styrespaken gjør det enkelt å bla gjennom alt du har. Lcd skjermen brukes også til å vise bilder og video. Men det mest genuine og revolusjonerende med denne telefonene er sammarbeidet med Canon for å lage et ordentlig fra digitalt kamera. Nå kan ikke engang proffene klage på bildekvaliteten, og kameraet har hele 18megapixels! Endret 24. april 2005 av Post_Mortem Lenke til kommentar
andus Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Dette er den fantastiske dsofonen. spillemaskin med telefon. Ulempe: den har en tendens til å overopphetes så den begynner å brenne Endret 24. april 2005 av andus Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hvorfor laster den ikke .bmp? hvordan bytter jeg sånn fil greie? æsj, jeg hadde jo lagd en rå en å du kan gjøre det i paint jeg har lagd den i paint, win98 hvis det har noe å si.... Win98 kan ikke lagre i JPG. Bruk et eller annet program til å konvertere til JPG Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Den nye jentetelefonen alle jenter sikler etter. Den har noen heftige spesifikasjoner, skjermen smiler nemlig alltid. Så er man i dårlig humør en dag er det bare å dra opp telefonen sin. Utover det kan man bruke tastene til å ringe, men nummeret man slår er ikke mulig å se, ettersom hele skjermen blir brukt til å smile. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) hvorfor laster den ikke .bmp? hvordan bytter jeg sånn fil greie? æsj, jeg hadde jo lagd en rå en å du kan gjøre det i paint jeg har lagd den i paint, win98 hvis det har noe å si.... Win98 kan ikke lagre i JPG. Bruk et eller annet program til å konvertere til JPG Det funket visst, dessutten har jeg win98se her er en ny telefon!: Minnetelefonen Den har 512mb minne, og ikke no mer, enkelt og greit som sumsang sjefen sier: "Minne er bra". Ifølge flere mobilfanatikere og eksperter vil denne telefonen revolusjonere mobil markedet. Denne har også den unike muligheten at man kan flytte på den. Endret 24. april 2005 av Alne Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ååååå for en rå tøff ide til en emne,,,,, Hvem mobil skal jeg lage,,, Jeg VeT! Her er min ide!! SKJØLLAVGA skjerm (over heeeeele arket - se bilde - ) 20 MP tre stykker kamera med råååååågod kvalitet, en på front en bak og en på en av sidene MP3 spiller Vibrator Støtte for PSP/N-DS spill OS FW Klokke MMS EDGE Ingen sim M.M.S. SMS GSM tri band UMTS og 4G Finger avtrykk scanner Øye skanner Odúr skanner Papir skanner Orkester ringetone (ikke noe poly foniske ringetoner) QW E R T Y key board - sånn infrarød basert som kommer opp på bordet Har disk med mye minne Makulering maskinDen er 210 × 297 mm og kun 0, noe tjukk - akkurat som et A4 ark. Den kan knøvles men tåler ikke å rives i eller bli bløt. med mer!!! :D Og og og og vet du hva det beste er,,,,?? Man kan slenge den rett i søppel bøtta etter bruk når strømmen er tom --> Mobilen: Her litt brettet sammen da denn mobilen er sammen legg bar. vet du hvor stort et 20mp bilde er? Her snakker vi flere kvadratmeter Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 20m pixler kan godt være 1 cm hver vei. Det er et spørsmål om dpi. Ved 72 dpi (skjermoppløsning) er et kvadratisk 20mp bilde 157.7 cm hver vei. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vet du hvor stort et 20mp bilde er? Her snakker vi flere kvadratmeter Vet du hvor stor skjermoppløsning "SKJØLLAVGA" er? ;D Her snakker vi passfoto. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dette er den nye storsatsinga til Nokia!! En mobildroide med blåtannfjernkontroll!! Fjernkontrollen brukes til å ta ut beina/styre, ta ut kamera/styre/ta bilde, kan også brukes til å flippe og skjermen og ta ut tastene Tastene kommer ut av en egen luke i den ene enden Skjermen kommer til syne når du flipper og flippen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) iPOD PINI (Nå fikk mange lyst å selge sin iPOD mini pga. traumer) Fikk så dårlige bilder som absolutt ikke passa sammen så at jeg ikke gidda å lage den bra... Whatever - Endret 24. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Føler at du mobber denne tråden, Remerser Som moderator burde du vel heller være et forbilde og en god bruker Det er ikke pålagt for moderatorer å være kjipinger BBT: Litt mer spesifikasjoner? iPod er ikke en telefon, med mindre du slenger på noen funksjoner Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Apple iPhone. Fungerer også som mp3-spiller og har masse funksjoner, lizzom. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg mistenker at noen i denne tråden mangler et par kromosomer. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 BBT: Litt mer spesifikasjoner?iPod er ikke en telefon, med mindre du slenger på noen funksjoner Vel, de tastene ser mistenkelig ut som noen mobiltaster. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ÜberPhone 2000,4 -Fortron/Source Strømforsyning ATX 550W -Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz Socket 939, -TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack -XFX GeForce 6600GT 128MB PCI-E, -Samsung SpinPoint P80S 80GB SATA -Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort -Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x -Microsoft Win XP Home SP2 Norsk,Ink.CD, -Keytronic Optisk Mus, Sort/Sølv, -ÜberTastatur 200 -Über 17" LCD -3Com 11 a/b/g Wireless PC Card 54 Mbps /!\ PS! Kan ikke ringes med! /!\ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 /!\ PS! Kan ikke ringes med! /!\ IP-telefoni? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Den nye jentetelefonen alle jenter sikler etter. hehe den var tøff da... men nå over til sony ericson s nye tlf. nemlig k510 i. tlf en er veldig lik som k500i men det er dog masse nytt og. *blåtan *mp kamera * disken er oppgradert fra 12mb til 5gb *skjermen er blit større og støtter enda flere farger(32 bit) * høytalrne er oppgradert og kan virkelig lage lyd. * bak ved kameraet er det nå kommet en liten lomme lykt i stede for det teite speilet * og sist men ikke minst: en helt nye gpu. ca like sterk som et radeon 9200 og med det så kan man spille ALT av tlf spill men full grafikk mange klager over at tlfer fort blir stjelt men nå har jeg funnet en løsning på det. med tele fonen følger det en tablet man må svelge. og hvis tlf en kommer over 10km fra denne tablettten uten at en spesile(egendefinert) kode er tastet inn så eksploderer tlf det er også integret lighter og kniv Endret 25. april 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ÜberPhone 2000,4 -Fortron/Source Strømforsyning ATX 550W -Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz Socket 939, -TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack -XFX GeForce 6600GT 128MB PCI-E, -Samsung SpinPoint P80S 80GB SATA -Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort -Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x -Microsoft Win XP Home SP2 Norsk,Ink.CD, -Keytronic Optisk Mus, Sort/Sølv, -ÜberTastatur 200 -Über 17" LCD -3Com 11 a/b/g Wireless PC Card 54 Mbps /!\ PS! Kan ikke ringes med! /!\ Wow! Den var über! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jepp. Fremtidens telefon dette - Når de klarer å glemme ringefunksjonen blant alt stasjet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå