darkness| Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Haha Jeg synes denne tråden var bra, jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Skurufonen Kan kan både sende og motta SMS. Dessuten kan man ringe med den! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Skurufonen Kan kan både sende og motta SMS. Dessuten kan man ringe med den! Glory! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 LG Erectus: Denne telefonen har ingen skjerm, bare så det er sagt. Men nå er ikke dette bare en telefon heller... Polyfoniske ringetoner Vibrator Hm... det er vel det... Produsenten jobber fortsatt med å finne ut hva navigeringen er til.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Win XP TLF Pentium 4m (hadde bare den logoen) Klikk på bildet elers så blir det så sug Endret 23. april 2005 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Den nye Nokia MK, en variant av 3670 faktisk, men nytt er designet som nå er skrått nederst og man kan velge helt selv hvor tastene skal være plassert. Dette må dog gjøres når man bestiller og man kan ikke angre etterpå. Denne er forresten enda større enn 3670, en slager for de som liker slagvåpen. Takk til Kristine for fargevalg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Her kommer min Det er en mobil av det ukjente merket, Scorpix Corp. Den har alt det drømmemobiler skal ha Blåtann IR Mp-kamera Vendbar skjerm o.s.v. Enjoy Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hvorfor laster den ikke .bmp? hvordan bytter jeg sånn fil greie? æsj, jeg hadde jo lagd en rå en å Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hvorfor laster den ikke .bmp? hvordan bytter jeg sånn fil greie? æsj, jeg hadde jo lagd en rå en å du kan gjøre det i paint Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hvorfor laster den ikke .bmp? hvordan bytter jeg sånn fil greie? æsj, jeg hadde jo lagd en rå en å du kan gjøre det i paint jeg har lagd den i paint, win98 hvis det har noe å si.... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hvorfor laster den ikke .bmp? hvordan bytter jeg sånn fil greie? æsj, jeg hadde jo lagd en rå en å du kan gjøre det i paint jeg har lagd den i paint, win98 hvis det har noe å si.... Fil-->Lagre som-->sån som på bildet Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Haha Jeg synes denne tråden var bra, jeg. Var? Den ER bra..! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Daklapptelefon Denne telefone har alt untatt navigasjonstaster. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Win XP TLF Pentium 4m (hadde bare den logoen) Klikk på bildet elers så blir det så sug En telefon uten 0? Glory! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Mobil "Sampung - Nokiboom" Klokke Vibrator Et par kilo. Vil også komme i 'Terror edition' - med belte. For å presse prisen ned, har vi fjernet klokken og lansert den utrolige funksjonen at du selv kan bestemme når den skal vibrere; slik at den vibrer når det passer deg og dine best. Denne mobilen blir nok en bombe i midt-østen hvor mobil-bruken(-brukeren) ikke har tatt av enda Det foreligger ikke enda noen test av denne modellen, da vi har litt problemer med testerne som forsvinner sammen med mobilen. Endret 24. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 telefonutentallet9 okay, denne telefonen er lagd for framtiden, da kommer man ikke til å trenge tallet ni, det er for overflødig. Ellers har kan den ikke sende sms eller ringe og valgtastene glemte jeg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Win XP TLF Pentium 4m (hadde bare den logoen) Klikk på bildet elers så blir det så sug En telefon uten 0? Glory! "0"en er bak telefonen Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 ER i det kreative hjørnet i dag her er: Telefonen som kan gå! har du noen gang glemt telefonen når du trengte den som mest? nå kommer nye nokia walkolaiter, som går! og den har selfølgelig alt en proffmobilbruker kan trenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå