mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Her er baksiden av QE. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har syk humor og dette passte meg midt i blinken :!: Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nokia STICK. Telefonen er helt rå, og har: -ingenting Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva er poenget med telefonen da? Kunne like gjerne klart seg uten. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva er poenget med denne tråden? Sitte å ønske seg telefoner med 20 megapiksler osv? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva er poenget med denne tråden? Sitte å ønske seg telefoner med 20 megapiksler osv? I denne tråden kan man poste bilde av drømmetelefoner, eksisterende telefoner med ekstra detaljer, fantasitelefoner, snåle telefoner, dumme telefoner eller paroditelefoner, hvis du synes noen fortjener deng for design. Synes Nokia Stick var en god parodi på 7280 - den er helt rå, men gjør lite! Remersers telefoner var jo også litt morsom. Vennligst ikke krangle i denne tråden. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det her er et bilde jeg mekka i paint for noen måneder siden: Her er ikke nummerknappene bare plassert ved siden av skjermen, de er også plassert over og under... ...det skal forestille en Siemens SX2. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kokia 2005: - Fargeskjerm - Full av bugs - 2 mp kamera, men kan bare ta bilder av pingviner Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Skal jeg flytte denne - eller stenge... Denne var jo faktisk morsom. (Og ja, jeg var svært ironisk istad, både med skriveleifer, orddeling, dårlig språk o.l. Grunn? Tråden er for på grensen... og dette er ikke et engangstilefelle den siste tiden.) Endret 23. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Samsung Diga Retromodell... Egentlig er det en re-badget gammel Philips Diga, men etter at noen satte et Samsung merke på foran tror fjortisene at den er bra og kul. Leveres med Disney forundringspakke. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Skal jeg flytte denne til humor? - eller stenge... Denne var jo morsom. (Og ja, jeg var svært ironisk istad, både med skriveleifer, orddeling, dårlig språk o.l.) Tror denne skjeia litt ut jeg... Kan ikke denne bare være akkurat der den er? Den handler jo om mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Nokia telefon som funker som den skal, ingen fillefeil eller andre rariteter: Endret 23. april 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Akkurat... Skjønte den ikke helt... Får jeg presantere Siemens Cul8r! En friluftstelefon som tåler alt! Bortimot... Denne har alt av nye finesser og koster ikke så mye heller. Eneste som er sinnsykt dumt med den er at den er stor, utnytter overflaten dårlig og kommer i gyselige farger! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har ikke akkurat lyst på denne: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Oppfølger til den geniale telefonen 3660. Nå ENDA større, bedre og større skjerm som man ser, finere taster, c-tasten har blitt litt større. Denne skal jeg kjøpe med en gang den kommer, 3670, kanskje. Edit: jo forresten, den har nå fått joystick. Glemte å sette på en blatast, og når jeg oppdaget det var det for liten plass til å sette på annet enn en dårlig joystick. Edit 2: på morgendagens Series 60-modeller har de droppet kopieringstasten som egentlig skal være til høyre. Endret 23. april 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Tror ikke at tråden skeivet ut så veldig, den var skeiv hele tiden. - (*Ja dette er tull og jeg brukte utrolig lang til med photoshop på å redigere greia*) Samony Ericssung PD9500 Pressemelding: Nå har vi endelig lansert en telefon som både ser lekker ut og går å bruke. Den svarte greia virker ikke - egentlig var planen å legge inn Samsung sitt OS (da vi må beholde noe etter sammenslåeingen av SE og Samsung) men etter utallige brukertester fant vi ut at det var nyttesløs og dermed er hele greia en stor dummy. Men nå skal også de som er ute en fin mobil få muligheten - for når du trekker ut tastaturet får du intet mindre enn en virkende Symbian i hånden, med touchscreen. Samony Ericssung - Making old stuff userfriendly. Endret 23. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Etter maten fikk jeg vistnok en 'glimerende' ide. Nå kan du virkelig drite i telefonen... Ellers keine kommentar. (Miks av skjermskudd fra D500, mobilereview.com og 3650 tastatur.) *Hmrf.. Tar meg sammen og flytter tråden til (ifølge meg) et bedre hvilested... Endret 23. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Handphone: Enheten er puttet rett i fingrene å har samme nytteverdi og ytelse som en moderne workstation. Den er koblet direkte til nervene for å blant annet kunne vise et virtuelt display ved hjelp av synsnervene. (Bilde av hånd er lånt fra http://www.icaen.uiowa.edu/~dip/examples/images/hand.gif) Endret 23. april 2005 av Neophus Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 haha! komisk tråd! Likte best Nokia Stick! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå