muv Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 jeg har en P4 NW 2GHz CPU og et MIS 845 ULTRA ARU HK. tempen er 37-38C, og 42-45C etter en liten stund med warcraft3. er ikke det litt høy temp? cpu og hk har vert inne til test, og cpu var helt fin og tempen var helt normal. jeg har en Titan vifte for 2.4GHz. er det noen andre som har så høy temp som meg? har 2 kabinett vifter... hvor høyt kan tempen på en NW komme opp i å kjøre stabilt? hva kan jeg gjøre for å få ned tempen? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Tempen vil variere litt ang stepping på CPU, kjølepasta etc men NW bør ikke ha stabilitetsproblemer under 70c i noe tilfelle. Min er _elendig_ og støysvakt kjølt jeg kan presse den opp i over 60c med burn-tester. Lenke til kommentar
muv Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 puh! D var bra, og utrolig betryggende :wink: vilken kjøler bruker du? min kom opp i 58C med boxed kjøler, men det var på det hovedkortet jeg sente inn og som vart erklært defekt... men jeg tror jeg hadde komt opp i 54-55 nå med boxed... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå