GolfBag Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fikk hun knute for dette? http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article387458.ece :D Ligger video der, skulle ønske jeg var der... hehe. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 denne er best da! 13.Kline med en russ av det samme kjønn (helseskadelig): Rosa fjær 14.Banke en med rosa fjær: Svart fjær haha nummer 14 må jeg gjøre når jeg blir russ Lenke til kommentar
rbstroem Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Noen som har linken til videoen? ser den er fjernet nå.. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Tok overraskende lang tid før det kom ut i media. Nettavisen har gått ut med video, og en nasjonal radiostasjon har gått ut med navn, way to go. Tror de fleste som har tilknytning til Kristiansund fikk både film og bilde via MSN i løpet av et døgn. (Nei, jeg har slettet det!) Jenta er iallefall over 18 år, og hun hadde pyntet seg med det norske flagget i det minste. Spørsmålet er vel hvor publisert/offentlig hun ville at det skulle bli. "All PR er bedre enn ingen PR" stemmer nok ikke i alle tilfeller... - PR-student Oslo, Atlantenruss 2002 Endret 11. mai 2005 av Hurley Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 det står om linken i nettavisa nå, er det noen som har den? jeg mener selv hun skulle ha fått mange knuter for denne opptreden Lenke til kommentar
hans A Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Tror nok ikke media vil legge ut linken mer. Den ble ganske rask fjernet for å skåne den stakkars russejanta. Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Tror nok ikke media vil legge ut linken mer.Den ble ganske rask fjernet for å skåne den stakkars russejanta. Hva er det du tenker med som synes synd på hun? Meget godt fortjent spør du meg. vet forresten om link til videoen om noen er innteresert. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 har dere ikke sett den nye linken da, som bergstadrussen har lagtut, bilder og video der de har sex, og de har ikke tenkt og fjærne den meg d første.. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har ikke akkurat bergstadrussen i "mine favoritter" nei! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 løp over vingnes brua nakenher om dagen, som da er like ved mjøsbrua på lillehammer... ganske kaldt for snabben + att jeg tror vi møtte noen under på sykkel.. de fleste som har vert russ på lillehammer har vel gjort det russekrave tror jeg.. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 er det ikke noen som har knutene til bergstadrussen da?? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har lest alle trådene, noen av dem kan du få noen års fengsel av, fek ha sex med en på ungdommsskolen! det er jo langt i fra lov, secxuelle lavalder er 16 år. Så vidt jeg vet er du 15 år = jaffaruss eller noe sånt? uansett så trenger ikke du å bry deg om den sexuelle lavalder siden du er under 16år. Man må jo ha vitner for at knutene skal bli godkjent da?Neppe at en ungdomskole elev (eller andre) vil pule en russ med andre til stedet for at de skal få noe i lua si rolleyes.gif Gutten (jænzsn) hadde vist glemt å ta med noe av det viktigse; Knutereglement: En skoletime er definert som 45 min. En skoledag er definert fra kl 08.00 – 15.30 En dag er definert fra kl 06.00 – 18.00 Knutereglene må bevitnes av minst to medruss eller ett styremedlem. Knuteregel: For å bli eliteruss må man gjennomføre minst 85 av knutene. Du vil da få en gullsløyfe i russelua av russestyret. Antiregler: Juks med knuteregler: Avklippet dusk Vaske russedressen/russeboksa: Avklippet ben på russeboksa/russedressen. Det er nok "helseskadelig" pga at du regner med å få juling. Da for man svart fjær etter på. Ivertfall som jeg har hørt tongue.gif Jeg har selv skrevet noen av disse knutene og lagt de på serveren min for at NamsosRussen skulle få ta nytte av dem. Jeg la dem ikke på nettet for å bli "hånet" av en fjortiss fra kolvereid. For de som tviler på dette, ligger russeknutene her; Russe Knuta For Svartussen Namsos Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Enig vittig russeknute som vi hadde på min tid var jo denne: Geleide trafikken i en rundkjøring med en tulipan i anus. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Den var jo... ehh.. oppfinnsom Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 NRK burde lage dokumentar hvis noen klarer alle... morsom liste :!: Lenke til kommentar
pakke Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Russefeiringen er konge. Hvor mange ganger i resten av ditt liv vil du oppleve 1000vis av mennesker samlet for kun ett formål: Å drike seg mest mulig drita og ha det gøy! Det er da opp til deg selv... Prøv for eksempel en tur til Roskilde Festival. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Mange av russeknutene er jo ren og skjær idioti. Ei i klassen har nå kun et halvt øre etter å ha blitt skamklipt i fylla. To stykker ble kjørt ned med bil der de satt midt i en rundkjøring. Et par stykker ligger på sykehus grunnet alkoholsjokk. De som faktisk gjennomfører knuter som går utpå å utøve vold mot medruss eller andre personer fortjener å bli slått til blods med aluballtre. Samme med de som gjøre idiotiske ting mot andre enn medruss som har gått med på det. Jeg må si jeg skammer meg over mine klassekamerater og alt det idiotiske de har gjort. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 13.Kline med en russ av det samme kjønn (helseskadelig): Rosa fjær Jaha Det er nok "helseskadelig" pga at du regner med å få juling. Da for man svart fjær etter på. Ivertfall som jeg har hørt leste ikke alle men er knuten for og banke russ med rosafjer der ? det hadde vi , da fikk du svartfjær Lenke til kommentar
SoW Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 leste ikke alle men er knuten for og banke russ med rosafjer der ? det hadde vi , da fikk du svartfjær Ja, den står der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg og kompisene mine innførte en ny knute. "Banke en med svart fjær for å gjøre idiotien komplett ~ hvit fjær" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå