Gå til innhold

De "villeste" russeknutene

jænzsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke nr. men de sykeste på skolen min (røyken vgs) må vel være:

Spise 2 liter is OG drikke 1.5 liter cola på 45 minutter (1 skoletime)

Sex med russepresident/visepresident (begge er gutter, derfor er den syk for meg, siden jeg også er gutt)

1 Pose marshmallows på 15 min :sick:

Løpe over bybrua i drammen i bare undertøy (bokser/bh-truse)

Ha 2 sammenhengende gymtimer kun iført undertøy

Ha sex i et tre (har prøvd, var drita, datt ned, AU :no:)

Dele ut russekort til barn på et sykehus i edru tilstand (virker uskyldig, men for meg er dette ganske respektløst egentlig, men barna synes sikkert d bare er moro)

Gå på byen med oppblåsbar date

Hele russetiden i sølibat (Rett og slett bare sykt)

Dele en kasse 0,33l i en telefonkiosk med 3 medruss uten å tisse (prøvde den her... det gikk ikke :p)

Kjøre naken gjennom en drive-in McDonalds og bestille varm eplepai

er mange andre også som er drøye, var bare et lite utdrag...

EDIT: Legge til: Spise bigmac på tre jafs med bare 1 hånd. (har klart den)

Også må jeg bare si at: Å få seg et knull med en ungdomskole elev er LETT... bare sjekke leget dems først... Har ikke gjort det fordi jeg synes det er uforsvarlig, men jeg kan hvis jeg vil (ungdomskolebertene er KÅTE)

Egentlig synes jeg alle knutene som handler om en eller annen form for seksuell aktivitet (der penis og vagina er involvert) skulle vært slettet. Er noen jeg kjenner i russestyret (f.eks visepresidenten) som absolutt ikke vil ha sex med alle jentene og guttene for at de skal få en knute...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gleder meg til å bli russ!!!

Det har du alle grunner til :cool: Russefeiringen er bare i "prologen"/innledningen enda... og alerede er det noe av det villeste jeg har vært med på! (og ikke si at "da har du ikke opplevd mye", fordi det har jeg ikke heller, er jo bare 18!).

Og det er ikke før denne helgen at det tar helt av, så tar det av enda et hakk neste helg (stavanger), og så går det ned et bittelite hakk til 17. mai helgen (selv om jeg har på følelsen at 17. mai helgen blir et høydepunkt, siden jeg har fri fra fredag t.o.m torsdag etter 17. mai (19.)

Det gir en slik annerledes, deilig følelse i kroppen, å vite at du skulker norsk og historie timene på en onsdag, for å drikke deg drita... Og å vite at du har heldags i kjemi om 3 timer og du er fortsatt ute å fester... :p HERLIG!

En annen, litt mindre ting, som også er veldig behagelig er russeklærne (spesielt buksa) fordi den kan man søle så mye på, tørke så mye snus på, vasse i gjørma, spy på og i det hele tatt grise med som faen, uten at du egentlig bryr deg! :p

Håhoi... 4 avsnitt med REIN, PUR OT! :D

Ontopic: Skal til byen nå snart. Fiske i ei fontene knuta skal tas. På lørdag skal to til tas, da skal jeg ta den som heter "gå i slåbrok i en time i drammen by på en lørdag formiddag" og "fiske i et kumlokk i 1 time"... :p

Lenke til kommentar
jeg har lest alle trådene, noen av dem kan du få noen års fengsel av, fek ha sex med en på ungdommsskolen! det er jo langt i fra lov, secxuelle lavalder er 16 år. :p;):D

Sist gang jeg sjekke er mange av de i klassen min 16.. (10klasse)

Lenke til kommentar
Spise bigmac på tre jafs med bare 1 hånd.

minner litt om to knuter vi har i Bergen den ene er å spise en bigmac i max 4 biter (har klart den på 3, no problem), og å spise en bicmac meny (burger, prus og pommes fritz) med begge hendene på ryggen (klart den).

Forøvrig er det mange morsomme knuter, sitte under pulten en helt time var ganske morro, samme med å prøve å spise en pose marshmallows på 15 mins (gav opp etter 5 mins, skjønte jeg ikke ville klare det. En kamerat av meg spydde da han hadde 1 minutt og 6 av ~40) marshmallows igjen).

For å lese om knutene vi har i bergen er det bare å gå inn på www.bergensrussen.no og lese om alle knutene vi har her i byen.

Lenke til kommentar

Svært så lett spisesak dere hadde da...

§40 - BIT AV KARTONGEN

Spise en BigMac på to biter

Tror kanskje det kan bli litt vanskelig. I fjor hadde de en knute som gjaldt 1 liter is og 1 kilo bananer på 45 min (eller kanskje det var to liter).

§95 - BIT AV KOKOSNØTTSKALL

Spise 14 kokosboller i løpet av en skoletime uten å drikke noe ved siden av.

Den har vi i år. Satser på å ta den, men det høres ut som ganske mange.

Andre knuter er bare morsomme, som disse:

§73 - PLAYMOFIGUR

Be om faenskap i en møbelbutikk

§60 - PARKERINGSBILLETT

Betal for en times parkering i sentrum og oppta plassen med deg og en trehjulssykkel

§58 - HAPPYMEAL- LEKE

Kjøpe En HappyMeal gående på McDonalds Drive-In

Håper å få tatt noen av dem i alle fall.

Lenke til kommentar

Den der kylling beinet, den er morsom, men når du har bite merker i 1 døgn, så BITER RUSSEN HARDT! og når 5 stk skal gjøre det, å hun ene ikke bet "hardt nok" så blir du ikke så glad etterpå! men vi grunnkurs'ere overlever :p

Neste år er jeg også gk :( å dama er russ neste år.. jeg må nok gjennomgå endel knuter på min helses bekosting..

Lenke til kommentar

Jeg tok 2 russeknuter jeg tror jeg.. Husker ikke fordi jeg HATET å være russ!

Jeg ble nesten flau av å ha på meg den tåpelige drakten. Dessuten ble jeg mer flau over alle de andre russene som oppfører seg små barnslige drittunger.

Derfor tok jeg det ene russemerket for å provosere. Hehe, rosa sløyfe i lua! :p

Lenke til kommentar

Russefeiringen er konge. Hvor mange ganger i resten av ditt liv vil du oppleve 1000vis av mennesker samlet for kun ett formål: Å drike seg mest mulig drita og ha det gøy!

Gleder meg til "helgen". Begynner i morra og slutter neste onsdag. Drikking hver dag. Herlig.

Skal ta noen fler knuter også til helgen:

1 time i drammen med slåbrok. Gå med død fisk i bånd gjennom gågata. Etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...