Lapette Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Har spilt WoW en stund nå, har en lvl 60 rogue, og dataen min ble nettopp reparert etter en harddiskfeil. Jeg måtte installere OS på nytt og nå skal jeg lykkelig og fornøyd over å ha fått dataen tilbake installere World of Warcraft igjen.. MEN NEI!! Installasjonen stopper på Models.mpq, og blir stående der, jeg får ingen feilmelding, og ingenting tyder på å være galt bortsett fra at bufferen ikke rikker seg av flekken!!! Dette har skjedd på en kamerat av meg også for lenge siden, men han kjøpte seg ny data. Min PC er bra, ikke av de beste, men ABSOLUTT god nok for WoW, så det er ikke problemet. Jeg har spilt WoW på denne datan før, men etter reinstalleringen av Windows virker det ikke!!!! HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE?! Jeg blir gal!!!! FAEN! Endret 25. mai 2005 av Lapette Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Noen bekjente som hadde samme problemet, prøv å bytt cd-rom (om du ikke har en ekstra, så lån en i den lille perioden du trenger for å installere).. Du har selvsagt sjekket at det ikke er ripe på noen av cd`ene? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Jepp, prøvde å bytte cdrom, nå kom den ca dobbelt så langt, til Terrain.MPQ, men akk, nok en gang står den fast... hmm.. Ingen riper nei.. Får bare prøve om og om igjen da eller? hvilken syk verden Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hadde nøyaktig samme problemet i går, stoppen på terrain.mpq hos meg og. Måtte ta å installere fra en annen cdrom... (Du har ikke tilfeldigvis dvd-rom fra LG?) Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 nop ikke LG, men ingen av CD-rommene fikser installeringen Kanskje hvis jeg prøver med broderns cd? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Snakk om å være avhengig. Foreslår at du lar wow ligge på hylla i noen dager. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ... Du er tydeligvis ikke en av de som spiller WoW Jeg skjelver på hånden.. Vurderer å kjøpe meg en helt ny data... Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg hadde samme problemet, det jeg måtte gjør var¨å ta ut en ram-brikke, slik at jeg bare har 512mb, prøv det! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Ey, takk for hjelpen.. skal prøve det etterpå Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ...Du er tydeligvis ikke en av de som spiller WoW Jeg skjelver på hånden.. Vurderer å kjøpe meg en helt ny data... Jo, jeg spiller wow. har litt for mange dager /played også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Om du har nettverk hjemme (med flere pcer da) så map cd-rommen på en annen maskin som network drive, og installèr derfra. Kan jo være at det funker. Om din bror har et eksemplar av WoW så er det jo bare å forsøke å innstallere med hans plater. Lenke til kommentar
kyrresander Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hei Når jeg skal legge inn wow, så går den første cd`en greit. men når jeg skal legge inn fra CD nr. 2 så, kommer det at programmet ikke svarer(alt blit hvitt) har prøvd noen ganger nå; det skjer det samme hver gang(bortsett fra èn gang, men da skjedde det det samme på CD nr 3) jeg har èn i9300, den er mer enn bra nok. Noen som vet noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå