Gå til innhold

Instalasjonen virker ikke!

Anbefalte innlegg

Har spilt WoW en stund nå, har en lvl 60 rogue, og dataen min ble nettopp reparert etter en harddiskfeil.

Jeg måtte installere OS på nytt og nå skal jeg lykkelig og fornøyd over å ha fått dataen tilbake installere World of Warcraft igjen..

MEN NEI!!

Installasjonen stopper på Models.mpq, og blir stående der, jeg får ingen feilmelding, og ingenting tyder på å være galt bortsett fra at bufferen ikke rikker seg av flekken!!!

Dette har skjedd på en kamerat av meg også for lenge siden, men han kjøpte seg ny data.

Min PC er bra, ikke av de beste, men ABSOLUTT god nok for WoW, så det er ikke problemet.

Jeg har spilt WoW på denne datan før, men etter reinstalleringen av Windows virker det ikke!!!!

HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE?!

Jeg blir gal!!!! FAEN!

Endret av Lapette
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Om du har nettverk hjemme (med flere pcer da) så map cd-rommen på en annen maskin som network drive, og installèr derfra. Kan jo være at det funker.

Om din bror har et eksemplar av WoW så er det jo bare å forsøke å innstallere med hans plater.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hei

Når jeg skal legge inn wow, så går den første cd`en greit. men når jeg skal legge inn fra CD nr. 2 så, kommer det at programmet ikke svarer(alt blit hvitt)

har prøvd noen ganger nå; det skjer det samme hver gang(bortsett fra èn gang, men da skjedde det det samme på CD nr 3) :thumbdown:

jeg har èn i9300, den er mer enn bra nok.

Noen som vet noe :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...