Suppelars2k Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja, vi er stort sett det. Ikke så kjempe, men det er litt gøy likevel... "Stort sett"? Enten er man anarkist, eller så er man det ikke. Vet du hva anarki går ut på, egenlig? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nope, spiller ikke noen insrumenter og har aldir gjort det og skla ikke begynne. syning er ikke min greie heller Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Spilte i et band - 2 konserter.. men så forsvant på en måte trommisen.. Spiller gitar (hovedinstrument)/bass og litt trommer (ettersom eg ikkje eier et direkte).. Må få i gang noe eg.. -Jar Endret 14. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Nei, men en i klassa mi spiller lead guitar i Daff!! Linker: Urørt --> Daff (hørbare låter) http://www. daffband.net Metal-archives --> Daff Endret 14. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg er trommis først og fremst, men spiller piano også! Spiller ikke i band, men prøver å få satt i sammen noe! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, vi er stort sett det. Ikke så kjempe, men det er litt gøy likevel... "Stort sett"? Enten er man anarkist, eller så er man det ikke. Vet du hva anarki går ut på, egenlig? Jeg mener vi er ikke den typen anarkister som prøver å sprenge stortinget eller drepe statsministeren, vi er den typen som ikke liker stortinget eller statsministeren, som kunne ha kastet stein på dem... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du blir ikke anarkist av å ikke like stortinget og statsministeren. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er vokalist i Mörkegjemsel Gjøre narr av Black Metal Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Fan for en sprø guestbook! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er vokalist i Mörkegjemsel Gjøre narr av Black Metal Men alikevel, KNALLBAND! =D Har de gjett ut noko? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ikke enda.. Skal drøye litt med å skaffe oss platekontrakt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) CD-brenner er ein fin ting. =P Edit: Det fins jo òg mange små firma som trykker opp plater for mindre band i små mengder. =) Endret 1. juni 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, vi er stort sett det. Ikke så kjempe, men det er litt gøy likevel... "Stort sett"? Enten er man anarkist, eller så er man det ikke. Vet du hva anarki går ut på, egenlig? Jeg mener vi er ikke den typen anarkister som prøver å sprenge stortinget eller drepe statsministeren, vi er den typen som ikke liker stortinget eller statsministeren, som kunne ha kastet stein på dem... Hvis man er en anarkist er man en som ikke vil ha noe organisert samfunnet. Et lovløst samfunn, og som de andre har sagt før meg. Enten eller :ja: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå