Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 spiller du i et band?? hvis du nå gjør det så skriv litt om hva ditt band spiller!! og nei jeg spiller ikke i et band!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei, jeg spiller ikke i band.. Men det kunne vært fett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er gitarist og støttekontakt i Infeksjon. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg er bassist og vokalist. Bandet mitt spiller god gammel thrash metal. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er gitarist i et band.. Og nå har vi snart fått mekket vår første sang! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er gitarist i et band.. Og nå har vi snart fått mekket vår første sang! Drivi på lenge, eller? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Var med i band før, spelte litt thrash/black metal... Bandet jeg er med i nå, spiller hovedsaklig funk, litt Kings of Convenience inspirert rolig opplegg, eller rock, bigbang style speller synth/piano/orgel/litt bass.... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg spiller trommer i et band. Drver å lager tom doley-sangen i rockeversjon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 jeg spiller i band. spiller for det meste power og heavy metal. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei jeg gjør nok ikke det, er nok ikke typen til det heller så. Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei jeg gjør nok ikke det, er nok ikke typen til det heller så. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 jeg spiller i band.spiller for det meste power og heavy metal. Hvilket instrument spiller du? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei, jeg spiller ikke i band.. Men det kunne vært fett Samme her, men kan ikke noe instrument. Jaja, det er min egen feil... får se om eg gjør noe med det en gang. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 en ting jeg har glemt å si er at dere må gjerne si hva bandet heter!! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er gitarist i et band.. Og nå har vi snart fått mekket vår første sang! Drivi på lenge, eller? Har spilt gitar siden november og spilt band i rundt 3 måneder nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 en ting jeg har glemt å si er at dere må gjerne si hva bandet heter!! Mitt/våres heter Audiofied. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er gitarist i et band.. Og nå har vi snart fått mekket vår første sang! Drivi på lenge, eller? Har spilt gitar siden november og spilt band i rundt 3 måneder nå. Okay. Det er bra. Hvordan materiale spiller dere? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Er gitarist i et band.. Og nå har vi snart fått mekket vår første sang! Drivi på lenge, eller? Har spilt gitar siden november og spilt band i rundt 3 måneder nå. Okay. Det er bra. Hvordan materiale spiller dere? Bittelitt punk, for det meste rock, og litt metal. Sangen vi lager går nok under powermetal. edit: har ikke funnet noe navn på bandet ennå. Endret 23. april 2005 av razh0r Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er gitarist i et band.. Og nå har vi snart fått mekket vår første sang! Drivi på lenge, eller? Har spilt gitar siden november og spilt band i rundt 3 måneder nå. Okay. Det er bra. Hvordan materiale spiller dere? Bittelitt punk, for det meste rock, og litt metal. Sangen vi lager går nok under powermetal. edit: har ikke funnet noe navn på bandet ennå. Tøft. Har dere vokal som passer til powermetal? Det forbauser meg hvis dere har en som kan gå såpass lyst Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har dere vokal som passer til powermetal? Det forbauser meg hvis dere har en som kan gå såpass lyst Er faktisk jeg som synger. Er ikke verdens beste på å gå lyst, men det funker bra nok foreløpig. Vi skal prøve å få spilt den inn på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå