Samurai99 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det burde jo være ganske enkelt? Når jeg bruker command prompt (ledetekstvindu) så er jeg jo fortsatt i Windows, jeg må skru av Windows helt fordi jeg skal formattere Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når du har restartet PC'n så trøkker du F5 mange ganger helt til du får opp en meny. Der kan du velge f.eks Sikkerhetsmodus og andre ting. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når du har restartet PC'n så trøkker du F5 mange ganger helt til du får opp en meny.Der kan du velge f.eks Sikkerhetsmodus og andre ting. Er F8 på mine pcer.. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, kan stemme det Var F5 som var til sikkerhets modus da sikkert. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 I NT kan du ikke boote bare i DOS, fordi det ikke finnes DOS i Windows NT (Med mindre du installerer DOS på forhånd) cmd.exe er som jeg har sagt flere ganger før, kun en emulator. ...med mindre du har Windows 9x/ME men uansett er en boot disk veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå