Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

MTV-showet er nettopp ferdig.

Herlige spill, herlig grafikk. Herlig, herlig, herlig.

Lurer pa hvor mye 360 kommer til a koste i Norge nar den kommer ut. Har lyst pa, men tviler pa at jeg kommer til a gidde a bruke sa mye penger pa den. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eneste jeg ikke liker er at oppsettet på analogen, d-pad og analog skulle byttet plass. symmetri er tingen :thumbup:

Aldri i verden. Det er jo et av de største problemene med PS2 kontrolleren. Jeg foretrekker den analoge stikka der hvor tommelen min naturlig ligger, og ikke slik at jeg må bøye den 90 grader. Dreamcast, Gamecube og Xbox har jo alle dette oppsettet og er ganske sikker på at den neste fra Sony også vil det.

Lenke til kommentar

Ok! Jeg ombestemmer meg! Den kontrollen er nice!!! Xbox er den desidert fineste konsollen per dags dato! Finere enn PsTwo og, (jeg er Sonyfan!)

Playstation3 skal jeg ha, men Xbox er så godt som kjøp allerede! Så får vi se hva Nintendo klarer å diske ihop! Gler meg vilt til E3!

The return Of Perfect Darg :love:

Lenke til kommentar

Med tanke på at hele boksen sannsynligvis vil koste omtrent det samme som et rått grafikkort til PC så er det jo enormt mye for pengene. Jeg tror den prismessig vil ende opp et sted mellom 3 og 4 tusen det første året.

3495,- eller 3995,- kanskje - med et prisdropp til 2995,- høsten 2006?

Lenke til kommentar
Med tanke på at hele boksen sannsynligvis vil koste omtrent det samme som et rått grafikkort til PC så er det jo enormt mye for pengene. Jeg tror den prismessig vil ende opp et sted mellom 3 og 4 tusen det første året.

3495,- eller 3995,- kanskje - med et prisdropp til 2995,- høsten 2006?

Jepp. For ikke å snakke om at grafikk-kortet inni denne vil være bedre enn noe kort man får kjøpt for PC på daværende tidspunkt. Og ikke minst de tre 3.2ghz prosessorene som visstnok også er inni der, hehe. Får mye for pengene egentlig.

Tipper 3000kr. 3500 maks.

Lenke til kommentar
Hvis den bare hadde hatt DVI-tilkobling, og støtte for bruk av MUS OG TASTATUR, så hadde jo den fullstendig tatt over rollen som spillemaskin for min del.

Jeg synes fremdeles det er fantastisk kjedelig/vanskelig/irriterende å spille FPS med joystick.

Er det ikke usb tilkoblinger på den da? :hmm:

La oss bare si at, wow! MS har laget noe utrolig voksent, og noe du ikke blir skammet av. Denne maskinen er vakker! Er usikker om Sony klarer og overgå dette!

Det vil jeg tro, den kommer iallefall knuse xbox med cell prossesoren

IBM, Sony og Toshiba har offisielt lansert "Cell"-prosessoren. Dette er en 90 nm-prosessor med åtte kjerner og en maksimal klokkefrekvens på 4-5 GHz.

:dribble: Endret av zokra
Lenke til kommentar
Hvis den bare hadde hatt DVI-tilkobling, og støtte for bruk av MUS OG TASTATUR, så hadde jo den fullstendig tatt over rollen som spillemaskin for min del.

Jeg synes fremdeles det er fantastisk kjedelig/vanskelig/irriterende å spille FPS med joystick.

Tror det. Var ihvertfall snakk om at man skulle kunnne bruke Xbox360 kontrollerene på PC også.

Lenke til kommentar

Tror det. Var ihvertfall snakk om at man skulle kunnne bruke Xbox360 kontrollerene på PC også.

Jepp! Og med alle onlinetenestene, chatting, spill sufing(?) så kommer det nok snart ett tastatur og mus -oppsett til 360'rn...

Er enig med Lurifaksen, FPS er utrolig vanskelig med joystick... Faktisk er det bare FPS på Nintendo64 som noe lunde gikk ok å spille

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Jepp! Og med alle onlinetenestene, chatting, spill sufing(?) så kommer det nok snart ett tastatur og mus -oppsett til 360'rn...

Er enig med Lurifaksen, FPS er utrolig vanskelig med joystick... Faktisk er det bare FPS på nintendo64 som noen lunde gikk ok å spille

James Bond:Golden Eye til N64 :love:

Lenke til kommentar

Jeg mener nå fortsatt at FPS-spill ikke hører hjemme på konsoll i det hele tatt. FPS-spill skal spilles på PC'en med mus og tastatur. Kan bare glemme å spille det med en håndkontroller.

Jeg ser at mange er veldig fornøyd med utseende på XBox 360. Kan ikke si meg enig egentlig. Joda, den er grei nok, men jeg ble ikke forelska for å si det sånn.

Kanskje blir jeg det når jeg får se PS3. Kanskje ikke. Vi får snart vite det hvertfall. Men uansett om jeg er sony-fanboy eller ikke, om jeg legger fra meg de såkalte, påstempla sonybarn-tendensene mine, så kan jeg likevel ikke si at Xbox 360 er det peneste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Selv har jeg ingen problemer med fps kontroll på hverken PC eller Xbox. Er kun vanesak. Liker begge delere like bra.

Hvorfor fungerte det liksom bedre på N64? Er jo ingen forskjell, var jo heller vanskeligere der siden man bare hadde en analog spak.

Lenke til kommentar
Men uansett om jeg er sony-fanboy eller ikke, om jeg legger fra meg de såkalte, påstempla sonybarn-tendensene mine, så kan jeg likevel ikke si at Xbox 360 er det peneste jeg har sett.

Så hva mener du er den mest stilrene konsollen da? Jeg har alltid hatet Xbox sitt design... Er selv PS-fan, men dette var flott! Endelig en konsoll som ser mer ut som en dvdspiller enn en konsoll

Lenke til kommentar
Jeg mener nå fortsatt at FPS-spill ikke hører hjemme på konsoll i det hele tatt. FPS-spill skal spilles på PC'en med mus og tastatur. Kan bare glemme å spille det med en håndkontroller.

6 millioner+ Halo 2 spillere er uenig med deg. ;)

Doom 3 spillere også. Doom 3 Xbox var det mestselgende spillet i USA forrige måned.

Ser ikke problemet med dette kontroll spørsmålet. På meg virker det som det er mest gretne PC spillere som nekter å lære seg noe annet også. :p

Lenke til kommentar

6 millioner+ Halo 2 spillere er uenig med deg. ;)

Doom 3 spillere også. Doom 3 Xbox var det mestselgende spillet i USA forrige måned.

Ser ikke problemet med dette kontroll spørsmålet. På meg virker det som det er mest gretne PC spillere som nekter å lære seg noe annet også. :p

Fordi FPS skal gå fort! Det går ikke på konsoller, for det er umulig å reagere like kjapt med håndkontroll som med mus å tast. Derfor skrur en ned hastigheten på konsollspillene... Et fint døme på dette er Unreal Tournament på Xbox kontra pc... Stor forskjell! Folk som spiller FPS på pc opplever det som en gedigen nedtur å spille FPS på konsoll...

Og grunnen for at det er så mange som spiller/spilte Halo/Halo2 på Xbox å ikke pc, er fordi de ikke har andre valg.. Spillet finnest ikke på pc, bortsett fra 1'eren da, men den kom så sent, at Halo-hysteriet hadde gitt seg.

Og Doom3! Er mange i statene som ikke har råd til en pc som klarer å kjøre Doom3! Derfor er Xbox den eneste utveien, for en Xbox er jo mye billigere enn en Pc som er kraftig nok til å kjøre Doom3.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...