StupidNick Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ja, skikkelig mongokontroll. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Åååå! Håndkontrollen ser så mongolid ut! Tja, er jo ganske lik controller-s til Xbox, ser ikke akkurat problemet. Denne er nok minst like behagelig å bruke. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tuuuuuuuusen takk for bildene av magasinet Fedrov!! Gleder meg dritmye til Xbox 360 kommer ut. Skulle bare hadd MTV i kveld... Any other options? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Åååå! Håndkontrollen ser så mongolid ut! Helt enig, hva tenkte de på når de lagde håndkontrollene ?? Skal faktisk vudere å skaffe meg en vis en linux distro kommer til den (og bare da ja...) Hvem sier nei til å kjøpe en 3x3,2GHz linux server til en par tusenlapper??? Nå gleder jeg meg til PS3 kommer Endret 12. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Åååå! Håndkontrollen ser så mongolid ut! Tja, er jo ganske lik controller-s til Xbox, ser ikke akkurat problemet. Denne er nok minst like behagelig å bruke. hele kontrollen gir inntrykk av billig kvalitet! Noen som har sett en slik spillekonsoll med gammle spill, den ser ut som en håndkontroll å har ett par 100 spill innebyggd, Denne kontrollen ser akkurat ut som en slik barneleke! F.eks. styrekorset (husket ikke navnet) Du ser det ikke passer helt inn.. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Åååå! Håndkontrollen ser så mongolid ut! Tja, er jo ganske lik controller-s til Xbox, ser ikke akkurat problemet. Denne er nok minst like behagelig å bruke. hele kontrollen gir inntrykk av billig kvalitet! Noen som har sett en slik spillekonsoll med gammle spill, den ser ut som en håndkontroll å har ett par 100 spill innebyggd, Denne kontrollen ser akkurat ut som en slik barneleke! F.eks. styrekorset (husket ikke navnet) Du ser det ikke passer helt inn.. Herregud! Den kommer til å bli perfekt. Xbox controlleren er bedre enn PS2 kontrolleren, eneste som er negativt er plasseringen av start og select knappene. Men de blir nå flytta. Konge! Ja, jeg har også en PS2... Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ser at det bare er to innganger for kontroller. Må kjøpe multitab for å spille 4 player.. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ser at det bare er to innganger for kontroller. Må kjøpe multitab for å spille 4 player.. Er du dum? De blir selvsagt trådløse. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Åååå! Håndkontrollen ser så mongolid ut! Tja, er jo ganske lik controller-s til Xbox, ser ikke akkurat problemet. Denne er nok minst like behagelig å bruke. hele kontrollen gir inntrykk av billig kvalitet! Noen som har sett en slik spillekonsoll med gammle spill, den ser ut som en håndkontroll å har ett par 100 spill innebyggd, Denne kontrollen ser akkurat ut som en slik barneleke! F.eks. styrekorset (husket ikke navnet) Du ser det ikke passer helt inn.. Herregud! Den kommer til å bli perfekt. Xbox controlleren er bedre enn PS2 kontrolleren, eneste som er negativt er plasseringen av start og select knappene. Men de blir nå flytta. Konge! Ja, jeg har også en PS2... Hver sin smak... Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ja, smaken er som baken. Faen, jeg SKAL ha xbox 360!!! Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ser at det bare er to innganger for kontroller. Må kjøpe multitab for å spille 4 player.. Er du dum? De blir selvsagt trådløse. FAEN..hehe..trudde det stod: controller unit A og controller unit B. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ser at det bare er to innganger for kontroller. Må kjøpe multitab for å spille 4 player.. Er du dum? De blir selvsagt trådløse. FAEN..hehe..trudde det stod: controller unit A og controller unit B. Blir nok ikke noe tråd tull her i gården nei. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 tippe den står på min handleliste når den kommer ja Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Neste generasjon Dead or Alive på Xbox 360 visstnok - ser ut som om de har lagt seg på samme realismegrad (ikke fotorealistisk men mer - 'japansk' hvis dere skjønner) som på Xbox, men grafikken er jo et par hakk smoothere: Edit: Oops - var visst allerede en tråd om dette Endret 12. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Synest den såg bra ut eg, ikkje det at eg bruker så mykje til tid å sjå på sjølve konsollen da men, pleier stort sett å fokusere på bildet. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ok, da er det bare å sende brev avgårde til julenissen! Dette må man ha!! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Synest den såg bra ut eg, ikkje det at eg bruker så mykje til tid å sjå på sjølve konsollen da men, pleier stort sett å fokusere på bildet. Egentlig ikke jeg heller... Men merker at mange Xboxfans erter Nintendofolket for at kontrollen til GC ser ut som en barneleke.. Og nå får de noe som ikke akkurat ser så mye bedre ut, men da er det ikke noen barneleke nei... Men gitt.. Nok avsporing.. Tilbake til topic.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) for de som ikke har allerede funnet den fram. http://www.xbox.com/nb-NO/default.htm Nedtellingen til MTV Endret 12. mai 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) For de som ikke gidder å telle ned: http://www.xbox360.com/home.html?lang=nb-n...&charType=latin Men... FAKE! Du ser den er photoshoppet! Ser ikke ekte ut en gang! Ourcolony video: http://hsdemonz.com/Xbox360Video Endret 13. mai 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå