Fedorov Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Teaser for det kommende Perfect Dark Zero fra Rare. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Da viste dei "fake" bilda og være sanne alikevel. Synd egentlig, for det er ikkje akkurat eit smykke av ein konsoll ms har laga. Den gamle var jo stygg den også, men den hadde særpreg. Ein xbox var ein xbox. Elsk eller hat den. Den nye ser ut som eit kjipt copycat prosjekt av ein konsoll som aldri blei noko av. Nå er det berre å vente på PS3 bilder. Er helt enig med der... For min del hater jeg xbox, det er jo ikke en konsol lengre den er jo som oftest så moda at det er en pc... Gleder meg til PS3 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Teaser for det kommende Perfect Dark Zero fra Rare. Ooooh! Yes, det ser ut som de droppet tegneseriestilen som vi fikk se for noen år tilbake.... Flotters! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ooooh! Yes, det ser ut som de droppet tegneseriestilen som vi fikk se for noen år tilbake.... Flotters! Litt off-topic, men hva i all verden er galt med tegneseriestil? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ooooh! Yes, det ser ut som de droppet tegneseriestilen som vi fikk se for noen år tilbake.... Flotters! Litt off-topic, men hva i all verden er galt med tegneseriestil? Lurer jeg også på. For eksempel så er jo cell-shading noe som har blitt mer og mer populært. Tidligere skulle alle spill på død og liv være så realistiske, men nå er det (hvertfall for min del helt ok at det brukes cell-shading i visse spill. Se for eksempel på spillet Dark Chronicle. Det er cell-shadet, såkalt tegneseriestil, men det er jo et helt utrolig bra spill som har høstet mye bra kritikk. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Ooooh! Yes, det ser ut som de droppet tegneseriestilen som vi fikk se for noen år tilbake.... Flotters! Litt off-topic, men hva i all verden er galt med tegneseriestil? Lurer jeg også på. For eksempel så er jo cell-shading noe som har blitt mer og mer populært. Tidligere skulle alle spill på død og liv være så realistiske, men nå er det (hvertfall for min del helt ok at det brukes cell-shading i visse spill. Se for eksempel på spillet Dark Chronicle. Det er cell-shadet, såkalt tegneseriestil, men det er jo et helt utrolig bra spill som har høstet mye bra kritikk. Jo, jeg har ikke noe imot cell-shading i spill som f.eks. Zelda.. Men Perfect Dark elsket jeg på Nintendo 64, husker jeg lurte en uvitende onkel til å kjøpe det fordi både mor å butikkansatte nektet å selle meg det... Så Perfect Dark forbinner jeg som ett voksenspill, så om den serien gikk over til f.eks cell-shading hadde den mistet litt av gløden.. Det hadde liksom ikke vært Perfect Dark lenger... Joanna Dark som vi alle kjenner henne! Og slik såg for ett par år siden nye Joanna Dark ut! WTF?? Ser dere poenget mitt? Endret 11. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Magus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Cell-shading eller ikke; det er bare smak og behag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er ikke alle spill som passer like godt med cell-shading heller, det kan jeg forstå. Skjønner fks. ikke hva de tenkte på med Zelda WW, men jeg har heller aldri spilt det, og mange liker det tydeligvis veldig godt så...Smak og behag. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er ikke alle spill som passer like godt med cell-shading heller, det kan jeg forstå. Skjønner fks. ikke hva de tenkte på med Zelda WW, men jeg har heller aldri spilt det, og mange liker det tydeligvis veldig godt så...Smak og behag. Zelda funket fint med cell-shading, men Perfect Dark? Nope! Slik er det bare... Hadde du likt Halo eller Resident Evil med cell-shading? Tenkte ikke det nei... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 For min del hater jeg xbox, det er jo ikke en konsol lengre den er jo som oftest så moda at det er en pc... Ja at man kan gjøre noe mer enn bare å spille er jo selvfølgelig en enorm ulempe. Du bør nok holde deg til PS2 eller Gamecube; alle nye konsoller kommer til å ha mye ekstra funksjonalitet i tillegg til spillingen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 For min del hater jeg xbox, det er jo ikke en konsol lengre den er jo som oftest så moda at det er en pc... Ja at man kan gjøre noe mer enn bare å spille er jo selvfølgelig en enorm ulempe. Du bør nok holde deg til PS2 eller Gamecube; alle nye konsoller kommer til å ha mye ekstra funksjonalitet i tillegg til spillingen. Da bør'n styre unna PS2 og, den kan tross alt spille musikk og film Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Gamecube for life Ok forstår poenget ditt. Kan ikke se for meg Doom 3 med cell-shading akkurat :!: Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Da viste dei "fake" bilda og være sanne alikevel. Synd egentlig, for det er ikkje akkurat eit smykke av ein konsoll ms har laga. Den gamle var jo stygg den også, men den hadde særpreg. Ein xbox var ein xbox. Elsk eller hat den. Den nye ser ut som eit kjipt copycat prosjekt av ein konsoll som aldri blei noko av. Nå er det berre å vente på PS3 bilder. Er helt enig med der... For min del hater jeg xbox, det er jo ikke en konsol lengre den er jo som oftest så moda at det er en pc... Gleder meg til PS3 Latterligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 MS, i motsetning til Sony, behandler ihvertfall Europa med litt respekt. PS1 og 2 kom ut her nesten et år etter Japan. PSP, kommer ikke ut her før September, enda den kom Desember i Japan og Februar i USA. Det samme vil sikkert skje med PS3. MS derimot leverte Xbox veldig kjapt her og Xbox360 vil visst bli sluppet her omtrent samtidig med USA. Hvorfor gjør ikke Sony det samme? Jo, fordi de vet at de har nesten monopol på markedet i Europa og kan gjøre hva de vil. Folk kjøper playstation uansett. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 MS, i motsetning til Sony, behandler ihvertfall Europa med litt respekt. PS1 og 2 kom ut her nesten et år etter Japan. PSP, kommer ikke ut her før September, enda den kom Desember i Japan og Februar i USA. Det samme vil sikkert skje med PS3. MS derimot leverte Xbox veldig kjapt her og Xbox360 vil visst bli sluppet her omtrent samtidig med USA. Hvorfor gjør ikke Sony det samme? Jo, fordi de vet at de har nesten monopol på markedet i Europa og kan gjøre hva de vil. Folk kjøper playstation uansett. Sony vil nok ikke ha monopol i Europa nå nei. MS med sin Xbox 360 kommer nok til å sparke godt fra seg i Europa og USA. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Angående spill som passer cell-shading så må jeg si at tegneserie figurer og lignende gjør seg bra i cell.... Som for eksempel Futurama...det har cell men spillet er heller dårligt. Men grafikken passer. Simpsons passer også bra cell...selv om de brukte ikke det på Hit and Run som er et meget underholdene spill.... Hadde det komt et family guy spill så ville nok det vert med cell....den serien er så bra. hadde vært konge med et spill Lenke til kommentar
zokra Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 For min del hater jeg xbox, det er jo ikke en konsol lengre den er jo som oftest så moda at det er en pc... Ja at man kan gjøre noe mer enn bare å spille er jo selvfølgelig en enorm ulempe. Du bør nok holde deg til PS2 eller Gamecube; alle nye konsoller kommer til å ha mye ekstra funksjonalitet i tillegg til spillingen. Da bør'n styre unna PS2 og, den kan tross alt spille musikk og film Hehe, det var ikke slik jeg mente det.... De fleste som er xbox tilhengere har jeg oppfatning av at de liker xbox`n bare pga at den er moda. Eneste spillet de har å skryte av til xbox er jo bare Halo-serien.... (Det er iallefall oppfattningen min av xbox tilhengerene) Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 For min del hater jeg xbox, det er jo ikke en konsol lengre den er jo som oftest så moda at det er en pc... Ja at man kan gjøre noe mer enn bare å spille er jo selvfølgelig en enorm ulempe. Du bør nok holde deg til PS2 eller Gamecube; alle nye konsoller kommer til å ha mye ekstra funksjonalitet i tillegg til spillingen. Da bør'n styre unna PS2 og, den kan tross alt spille musikk og film Hehe, det var ikke slik jeg mente det.... De fleste som er xbox tilhengere har jeg oppfatning av at de liker xbox`n bare pga at den er moda. Eneste spillet de har å skryte av til xbox er jo bare Halo-serien.... (Det er iallefall oppfattningen min av xbox tilhengerene) Er litt dumt at Halo får så mye oppmerksomhet på Xbox, er så mange andre bra Xbox spill som har blitt litt oversett. Selv synes jeg Xbox har bedre spill enn PS2/GC i bortimot alle sjangre. Og selvsagt så godt som alltid den beste versjonen av multi-plattform spill. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Endret 12. mai 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Åååå! Håndkontrollen ser så mongolid ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå