Lurifaksen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Aaaah.. Den ja, trodde det var en knapp jeg Det er en knapp - høyst sannsynlig knappen som kobler til kontrollerne (slik som på mottakeren til trådløst pc tastatur/mus. Selve mottakeren er jo innebygget. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Synes designet på selve maskinen er grei, men håper for Guds skyld at hånd- og IR-kontrollene blir omgjort! Støgt! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Javel... Og hvor er mottakeren til kontrollerene da?... Det er garantert radiosignaler og ikke IR-trådløst til kontrollene. Det behøver med andre ord ikke å være fri luftlinje til mottakeren og den er dermed sikkert innebygget i boksen. Sjekk denne: Endret 8. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Kontrolleren er perfekt. De har flyttet de svarte og hvite knappene til skulderknapper men samtidig beholdt the analoge triggerene som jeg bare må ha til første persons skytespill og spesielt bilspill. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Likte designet veldig godt Tror denne vil selge veldig bra. Xbox(1) solgte jo rimelig bra til å være en nykommer, og den ser jo helt jævlig ut desigmessing Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hva synes dere http://www.gamespot.com/news/2005/05/06/sc...850.html?page=1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hva synes dere http://www.gamespot.com/news/2005/05/06/sc...850.html?page=1 Der var det jo ikke mye Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men hvorfor har de valgt å kalle den nye Xbox'en for "360" da? Hvis 9ikke den er rund mener jeg Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men hvorfor har de valgt å kalle den nye Xbox'en for "360" da? Hvis 9ikke den er rund mener jeg Fordi M$ var redd for at ingen ville kjøpe konsollen siden den høres gammel ut (Xbox2) i forhold til Playstation3... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Aaaah.. Den ja, trodde det var en knapp jeg Det er en knapp - høyst sannsynlig knappen som kobler til kontrollerne (slik som på mottakeren til trådløst pc tastatur/mus. Selve mottakeren er jo innebygget. Aaaah! Nå forstår jeg Takker for en fin forklaring... Trådløst er ikke min sterke side nei Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg så ett bilde av kontrollern til xbox 360 akkurat nå, og ble litt i tvil ang trådløse kontrollere... Bare se dette bildet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 det er nok pga at det er en kontroller fra et devkit som ikke er trådløs. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kontrolleren er perfekt. De har flyttet de svarte og hvite knappene til skulderknapper men samtidig beholdt the analoge triggerene som jeg bare må ha til første persons skytespill og spesielt bilspill. Perfekt for unger på ca 5 år.... Ser ut som en kontroller som man får kjøpt på nille med 100 gamle spill innpå... Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kontrolleren er perfekt. De har flyttet de svarte og hvite knappene til skulderknapper men samtidig beholdt the analoge triggerene som jeg bare må ha til første persons skytespill og spesielt bilspill. Perfekt for unger på ca 5 år.... Ser ut som en kontroller som man får kjøpt på nille med 100 gamle spill innpå... Her kan vi jo set at folk vet hva dem prater om :!: Lenke til kommentar
zokra Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kontrolleren er perfekt. De har flyttet de svarte og hvite knappene til skulderknapper men samtidig beholdt the analoge triggerene som jeg bare må ha til første persons skytespill og spesielt bilspill. Perfekt for unger på ca 5 år.... Ser ut som en kontroller som man får kjøpt på nille med 100 gamle spill innpå... Her kan vi jo set at folk vet hva dem prater om :!: Hva mener du med det?? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 http://engadget.com/entry/1234000490042605/ Heile pakka. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Opps. Feil tråd Her er den riktige: Tråd som alle burde lese ---------------------------------------------------------------------------------------------------- #Drittlink fjernet, og bruker har fått ein "liten" ferie# Endret 9. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fjerna OT-diskusjonen om linken som kris33 posta og fjerna linken. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fjerna OT-diskusjonen om linken som kris33 posta og fjerna linken. :!: High Five!? Ikke? Neivel, da stikker jeg fra denne topicen også, så jeg ikke får en ferie Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Da viste dei "fake" bilda og være sanne alikevel. Synd egentlig, for det er ikkje akkurat eit smykke av ein konsoll ms har laga. Den gamle var jo stygg den også, men den hadde særpreg. Ein xbox var ein xbox. Elsk eller hat den. Den nye ser ut som eit kjipt copycat prosjekt av ein konsoll som aldri blei noko av. Nå er det berre å vente på PS3 bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå