Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Javel... Og hvor er mottakeren til kontrollerene da?...

Det er garantert radiosignaler og ikke IR-trådløst til kontrollene. Det behøver med andre ord ikke å være fri luftlinje til mottakeren og den er dermed sikkert innebygget i boksen.

Sjekk denne:

post-185-1115512888_thumb.jpg

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Kontrolleren er perfekt. De har flyttet de svarte og hvite knappene til skulderknapper men samtidig beholdt the analoge triggerene som jeg bare må ha til første persons skytespill og spesielt bilspill.

Lenke til kommentar
Men hvorfor har de valgt å kalle den nye Xbox'en for "360" da? Hvis 9ikke den er rund mener jeg :hmm:

Fordi M$ var redd for at ingen ville kjøpe konsollen siden den høres gammel ut (Xbox2) i forhold til Playstation3...

Lenke til kommentar

Aaaah.. Den ja, trodde det var en knapp jeg

Det er en knapp - høyst sannsynlig knappen som kobler til kontrollerne (slik som på mottakeren til trådløst pc tastatur/mus. Selve mottakeren er jo innebygget.

Aaaah! Nå forstår jeg :yes: Takker for en fin forklaring... Trådløst er ikke min sterke side nei ;)

Lenke til kommentar
Kontrolleren er perfekt. De har flyttet de svarte og hvite knappene til skulderknapper men samtidig beholdt the analoge triggerene som jeg bare må ha til første persons skytespill og spesielt bilspill.

Perfekt for unger på ca 5 år....

Ser ut som en kontroller som man får kjøpt på nille med 100 gamle spill innpå...

Lenke til kommentar

Ser ut som en kontroller som man får kjøpt på nille med 100 gamle spill innpå...

Her kan vi jo set at folk vet hva dem prater om :!:

Lenke til kommentar

Her kan vi jo set at folk vet hva dem prater om :!:

Hva mener du med det??

Lenke til kommentar

Da viste dei "fake" bilda og være sanne alikevel. Synd egentlig, for det er ikkje akkurat eit smykke av ein konsoll ms har laga. Den gamle var jo stygg den også, men den hadde særpreg. Ein xbox var ein xbox. Elsk eller hat den. Den nye ser ut som eit kjipt copycat prosjekt av ein konsoll som aldri blei noko av.

Nå er det berre å vente på PS3 bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...