Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Virker som at Xbox 360 har en innebygd CDDB database. Puttet inn Metallica - Kill Em All, og det kunne navngi alle sangene, tilogmed Ride the Lightning. Kunne ikke det med James Blunt da :(

5254908[/snapback]

 

 

 

trodde først det var CD TEXT den leste jeg men siden den fant navnene på SOAD - Toxicity og ikke Hypnotize ( som er nyere ) så virker det mer logisk det du sier ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her fant jeg noe info på andre fora:

 

"Yes it only works with factory pressed CDs. Any burnt CDs you have to type in all the info."

 

"I think, but don't quote me on this, but I think it only works with factory pressed CDs properly, as each CD has a sort of code number built in."

5298240[/snapback]

 

jepp men SOAD - Hypnotize som jeg testet var en ekte cd, ikke brent og det er bare en mnd siden den kom eller noe, og alikevel kom det ikke fram noe. kanskje fordi den er for ny da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ah, kjøpte RGB Scart med optisk lydkabel fra Joytech og det ble andre boller :) Fargene ble veldig mye bedre og bildet ble mye skarpere (tekst var vanskelig å lese med kompositt, ikke nå lenger!).

 

Er også skøy å ha surroundlyd igjen, 2 uker uten var jo et slit hehe

5297801[/snapback]

 

Jeg har ikke sorround på anlegget, men jeg har anlegg til 15 000 (kun to høyttalere + sub) vil denne kabelen gjøre underverk med lyden på anlegget mitt tror du? Har også en helt vanlig 20" samsung tv, vil bildet bli mye klarere?

Lenke til kommentar

Spørs om du vil se forskjell på 20" TV (har 32" widescreen selv), sikkert vanskeligere å se forskjell enn på større tver i hvert fall. Og anngående det med anlegget så blir det nok bedre med digital kabel hvis forsterkeren din støtter det (kan velge stereo med digital output på Xbox360). Signalforringelse med optisk/annen digital-kabel er minimal da det er 0'ere og 1'ere (blir dog gjort om til lys i optisk kabel).

 

Er ikke store investeringen, så hvis du har 300kr liggende er det vel bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Her fant jeg noe info på andre fora:

 

"Yes it only works with factory pressed CDs. Any burnt CDs you have to type in all the info."

 

"I think, but don't quote me on this, but I think it only works with factory pressed CDs properly, as each CD has a sort of code number built in."

5298240[/snapback]

 

jepp men SOAD - Hypnotize som jeg testet var en ekte cd, ikke brent og det er bare en mnd siden den kom eller noe, og alikevel kom det ikke fram noe. kanskje fordi den er for ny da.

5298447[/snapback]

 

Godt hende den databasen var laget før den CDen kom ut. Og James Blunt funket ikke, selv om den er 6 måneder ell no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...