Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60044

Vil denne kabelen gi meg noe dårligere kvalitet enn ved å bruke hdmi inngangen?

5285613[/snapback]

Experience Games In 720p Or 1080i High-Definition Video And Full Stereo Sound

Monster® GameLink™ Cables takes Xbox 360™ to the Next Level

Your Xbox 360 can deliver the ultimate high-definition video from your favorite games. And because it is also a high performance DVD player, Xbox 360 is a great way to enjoy movies, too. Experiencing true high-definition video means using either preferred Component Video or VGA high-definition connections. Monster GameLink VGA Cables make 720p or 1080i high-definition graphics as detailed and vibrant as possible.

Officially Licensed to Deliver the Highest Performance from Xbox 360

Monster GameLink Cables are officially licensed by Microsoft® and certified by THX™ for the ultimate Xbox 360 audio/video performance. Exclusive Monster technologies ensure sharp, detailed video and crisp, larger-than-life sound. Monster GameLink cable delivers all the Xbox 360 performance you paid for. With Monster GameLink, you don’t just play games, you experience them.

HDMI på datan? Men tror allikevel at Monster er kvaltiet. Så om du får dårlig kvalitet, tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg HADDE planer om å kjøpe x-box 360, men nå tror jeg at jeg venter litt.. Anbefales og se på filmen.

5294670[/snapback]

Samme skjer med mange andre dvd-drev (deriblant til PS2), men så er det ikke så veldig mange som løfter opp pcen sin og snur den til liggende posisjon mens de spiller et spill heller... Dette er bare et utslag av at den jevne konsollgamer ikke har peiling og leker rundt med Xboxen mens dvd'en går rundt (ingen som ville funnet på og gjort dette med en dyr cd/dvd-spiller).

Lenke til kommentar

Ja, da var det sant! :) Det kom flere xbox 360 til elkjøp i Kristiansand i dag! :)

Var ikke kø i det heletatt! ;) men de kunne ikke slippe dem før 12.00, så jeg tar turen ut å henter min XBOX DA :D yay

Hvilket spill skal jeg kjøpe?

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

1. Må man betale for å prate med en kamerat som har xbox 360 ? Eller kan det gjøres gratis ? Jeg fikk jo med sånn headsett.

2. Hvor får man det programmet man kan streame film og musikk med ifra pcen ? (og kort fortalt, hvordan funker det?)

3. Jeg koblet til min Creative Zen Micro til Xbox 360, men det skjedde ikke no. Skal det ikke gå ann å spille mp3 ifra den ?

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

1. Nei du må ikke betale noe for det, da benytter du bare Live Siler, men skal du spille med andre koster det penger.

2. Det er ikke et program, men et operativsystem du trenger for å streame film. Det heter Windows Media Center.

3. Jo, skal vel funke det tror jeg. Får du til å gå inn på mp3 spilleren med xboxen da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ah, kjøpte RGB Scart med optisk lydkabel fra Joytech og det ble andre boller :) Fargene ble veldig mye bedre og bildet ble mye skarpere (tekst var vanskelig å lese med kompositt, ikke nå lenger!).

Er også skøy å ha surroundlyd igjen, 2 uker uten var jo et slit hehe

5297801[/snapback]

Dette er en pakke med to ledninger? Hvor mye kosterde til sammen?

Lenke til kommentar

Dette er en pakke med to ledninger? Hvor mye kosterde til sammen?

5297873[/snapback]

Det følger med Scart, S-VIDEO, RCA-lyd, Optisk kabel på en 2-3 m. Kabelen deler seg i to og man kan velge om man skal bruke SCART eller S-VIDEO (på s-video henger også RCAkablene, siden SCART er både lyd og bilde). Den optiske kabelen plugges i for seg.

Kostet 299kr på Play Now her i byen (Bergen).

Lenke til kommentar
1. Nei du må ikke betale noe for det, da benytter du bare Live Siler, men skal du spille med andre koster det penger.

2. Det er ikke et program, men et operativsystem du trenger for å streame film. Det heter Windows Media Center.

3. Jo, skal vel funke det tror jeg. Får du til å gå inn på mp3 spilleren med xboxen da?

5297754[/snapback]

1. Ok, det var flott.

2. Jeg trodde man kunne installere noe i Win Xp med service pack 2, så kunne man streame ifra pcen. Har jeg tatt helt feil?

3. Jeg sier jo at det ikke skjer noe. Jeg kobler den til, og det står på mp3 spilleren at den lader, men xboxen ser den ikke. Leste i instruksjonsboka at man må stille inn spilleren til å kunne spille musikk ut av usb porten, men det er ingen innstilling for det på Zen micro, men den spiller fint mp3 på pcen ifra mp3 spilleren. Hva gjør jeg galt ?

Lenke til kommentar
Mauro:

2. Du må installere Windows Media Connect for å kunne streame fra Win XP pc, men det er bare bilder og musikk (ikke støtte for AAC enda).

3.Skjer det ingen ting når du går på Media-fanen på dashboardet og velger Music? Der skal mp3-spilleren din komme opp.

5297941[/snapback]

2. Takk. Må jeg ha sp2 da?

3. Nei, det skjer ingenting. Jeg kobler til, mp3 spilleren lader igjennom usb porten. Jeg har prøvd å starte maskinen på nytt og koble til på nytt, men det funker ikke.

Lenke til kommentar
2. Står ingenting om det, så jeg antar at du ikke trenger det, men det er sikkert en fordel uansett.

3. Har ikke prøvd å koble til iPod'en min enda, bare et digitalkamera, men iPod'en var helt utladet, så jeg skal prøve med en gang den har fått litt batteri.

5298052[/snapback]

Supported

Players listed here work with Xbox 360 but require a firmware update available from their manufacturer's Web site. The update may or may not allow supported players to play protected as well as unprotected audio files through Xbox 360.

Under der ligger nemmeling min mp3 spiller. Creative Zen Micro. Er det smart å oppgradere ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...