Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal bestille denne vga kabelen til xbox 360, men så står det:
stockwarn.gifIngen tilgjengelige i dag.  9 stk 2005-12-08 (Ikke på lager. Ubekreftet)

betyr det 8. desember eller 12. august? :dontgetit:

5270941[/snapback]

Etter en veldig, veldig liten brainstorming kom jeg fram til at det blir 8. desember.
Lenke til kommentar
Har ikke giddi å kjøpt min. Etter at jeg fant ut at Ghost Recon ikke kommer før i Januar så er det ikke no å stresse :p

5272002[/snapback]

det kan bli et bra spill, men leste at det stort sett befinner seg i en meksikans by?! kan bli litt ensformig? men online-delen kan bli morsom.

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle vente til gears of war kommer :dribble: ... men ... :p;) klarer ikke holde ut så lenge så jeg ska kjøpe dn når jeg får stipendet igjen.... da for jeg rå... ;):p

har 500 kr til overs, så er det noen som kan anbefale meg noen spill?? :p

liker endel billspill og skrekkspill.... :yes:

noen som foresten vet når dn nye xbox 360 bølgen kommer.... altså når neste pulje med 360'er kommer?? :hmm:

Edit: Angående Gears of War.....noen som vet hvordan man ska spille det og hvordan det spilles online?

Endret av Delta_progeny
Lenke til kommentar

Siden det ikke er noe FAQ i første post i tråden, og jeg ikke føler for å lese gjennom hele pakka.

Finnes det bare en mulighet for å legge inn musikk på hardisken? Altså ved å koble til en pc med media center edition. Går vel ikke an å rippe cder, koble til ipoden o.l

Stiller det samme spm ved film.

Lenke til kommentar
Siden det ikke er noe FAQ i første post i tråden, og jeg ikke føler for å lese gjennom hele pakka.

Finnes det bare en mulighet for å legge inn musikk på hardisken? Altså ved å koble til en pc med media center edition. Går vel ikke an å rippe cder, koble til ipoden o.l

Stiller det samme spm ved film.

5275444[/snapback]

Du kan koble til iPod'en, men tror ikke at du kan spille av kjøpt musikk eller musikk som duu har konvertert i itunes, siden xbox 360 ikke klarer å spille av det formatet ( .m4a og .ACC). Du kan også rippe cder og streame film fra en annen pc gjennom et nettverk. for at xbox 360 og pc skal kunne klare å kommunisere med andre pcer i nettverket må du laste ned dette programmet. og jo, du kan kopiere sanger fra ipoden over til xbox 360, men jeg tror det bare går ann å kopiere en og en. mulig jeg tar feil.

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
prøvde å koble opp xboxen med windoes xp mce 2005 som var installert i vmware på en laptop og det fungerte utmerket. spilte mp3 fra den løsningen mens jeg spilte pgr3

5276154[/snapback]

Det går an å streame musikk fra pc'n med WinXP også, bare du har Windows Media Connect. Men hvordan fungerer det å streame filmer?

Lenke til kommentar
prøvde å koble opp xboxen med windoes xp mce 2005 som var installert i vmware på en laptop og det fungerte utmerket. spilte mp3 fra den løsningen mens jeg spilte pgr3

5276154[/snapback]

Det går an å streame musikk fra pc'n med WinXP også, bare du har Windows Media Connect. Men hvordan fungerer det å streame filmer?

5276198[/snapback]

det funker utmerket her

Lenke til kommentar
Er det noen andre her som har prøvd å ta av den tynne plast teipen som er rundt harddisken? Jeg prøvde men da bare hang det masse lim igjen, det var veldik klissete, så jeg bare tok på teipen igjen.

5276826[/snapback]

hang igjen masse klistrete drit her også :nei:

men men.. samma det, det er laget for å spille på, ikke beføles

Lenke til kommentar

5276154[/snapback]

5276198[/snapback]

Last ned denne, så kan du streame musikk og bilder med xp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...