StupidNick Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 skal bestille denne vga kabelen til xbox 360, men så står det: Ingen tilgjengelige i dag. 9 stk 2005-12-08 (Ikke på lager. Ubekreftet) betyr det 8. desember eller 12. august? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 skal bestille denne vga kabelen til xbox 360, men så står det: Ingen tilgjengelige i dag. 9 stk 2005-12-08 (Ikke på lager. Ubekreftet) betyr det 8. desember eller 12. august? 5270941[/snapback] Etter en veldig, veldig liten brainstorming kom jeg fram til at det blir 8. desember. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 noen som vet hvor lenge Xbox 360'en blir å koste 2895 hos elkjøp?eller om den noen gang blir satt opp i pris.... det står i bladet dems at annonnse garantien ikke gjelder på dette produktet.. ?? ? 5270499[/snapback] I den seneste avisen står det 10. des. 2005. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 har dere ikke xbox eller? trodde vi skulle begynne å snakke om maskinene våre nå jeg... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har ikke giddi å kjøpt min. Etter at jeg fant ut at Ghost Recon ikke kommer før i Januar så er det ikke no å stresse Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har ikke giddi å kjøpt min. Etter at jeg fant ut at Ghost Recon ikke kommer før i Januar så er det ikke no å stresse 5272002[/snapback] det kan bli et bra spill, men leste at det stort sett befinner seg i en meksikans by?! kan bli litt ensformig? men online-delen kan bli morsom. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Er online delen jeg ser frem til Jeg har siklet på uttallige in-game videoer og er helt hekta. Er 110% min type spill Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) tenkte jeg skulle vente til gears of war kommer ... men ... klarer ikke holde ut så lenge så jeg ska kjøpe dn når jeg får stipendet igjen.... da for jeg rå... har 500 kr til overs, så er det noen som kan anbefale meg noen spill?? liker endel billspill og skrekkspill.... noen som foresten vet når dn nye xbox 360 bølgen kommer.... altså når neste pulje med 360'er kommer?? Edit: Angående Gears of War.....noen som vet hvordan man ska spille det og hvordan det spilles online? Endret 9. desember 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Siden det ikke er noe FAQ i første post i tråden, og jeg ikke føler for å lese gjennom hele pakka. Finnes det bare en mulighet for å legge inn musikk på hardisken? Altså ved å koble til en pc med media center edition. Går vel ikke an å rippe cder, koble til ipoden o.l Stiller det samme spm ved film. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Siden det ikke er noe FAQ i første post i tråden, og jeg ikke føler for å lese gjennom hele pakka.Finnes det bare en mulighet for å legge inn musikk på hardisken? Altså ved å koble til en pc med media center edition. Går vel ikke an å rippe cder, koble til ipoden o.l Stiller det samme spm ved film. 5275444[/snapback] Du kan koble til iPod'en, men tror ikke at du kan spille av kjøpt musikk eller musikk som duu har konvertert i itunes, siden xbox 360 ikke klarer å spille av det formatet ( .m4a og .ACC). Du kan også rippe cder og streame film fra en annen pc gjennom et nettverk. for at xbox 360 og pc skal kunne klare å kommunisere med andre pcer i nettverket må du laste ned dette programmet. og jo, du kan kopiere sanger fra ipoden over til xbox 360, men jeg tror det bare går ann å kopiere en og en. mulig jeg tar feil. Endret 10. desember 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 prøvde å koble opp xboxen med windoes xp mce 2005 som var installert i vmware på en laptop og det fungerte utmerket. spilte mp3 fra den løsningen mens jeg spilte pgr3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 prøvde å koble opp xboxen med windoes xp mce 2005 som var installert i vmware på en laptop og det fungerte utmerket. spilte mp3 fra den løsningen mens jeg spilte pgr3 5276154[/snapback] Det går an å streame musikk fra pc'n med WinXP også, bare du har Windows Media Connect. Men hvordan fungerer det å streame filmer? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 prøvde å koble opp xboxen med windoes xp mce 2005 som var installert i vmware på en laptop og det fungerte utmerket. spilte mp3 fra den løsningen mens jeg spilte pgr3 5276154[/snapback] Det går an å streame musikk fra pc'n med WinXP også, bare du har Windows Media Connect. Men hvordan fungerer det å streame filmer? 5276198[/snapback] det funker utmerket her Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 prøvde å koble opp xboxen med windoes xp mce 2005 som var installert i vmware på en laptop og det fungerte utmerket. spilte mp3 fra den løsningen mens jeg spilte pgr3 5276154[/snapback] Hvordan fixe sin egen musikk i pgr da? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er det noen andre her som har prøvd å ta av den tynne plast teipen som er rundt harddisken? Jeg prøvde men da bare hang det masse lim igjen, det var veldik klissete, så jeg bare tok på teipen igjen. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er det noen andre her som har prøvd å ta av den tynne plast teipen som er rundt harddisken? Jeg prøvde men da bare hang det masse lim igjen, det var veldik klissete, så jeg bare tok på teipen igjen. 5276826[/snapback] hang igjen masse klistrete drit her også men men.. samma det, det er laget for å spille på, ikke beføles Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 prøvde å koble opp xboxen med windoes xp mce 2005 som var installert i vmware på en laptop og det fungerte utmerket. spilte mp3 fra den løsningen mens jeg spilte pgr3 5276154[/snapback] Det går an å streame musikk fra pc'n med WinXP også, bare du har Windows Media Connect. Men hvordan fungerer det å streame filmer? 5276198[/snapback] Last ned denne, så kan du streame musikk og bilder med xp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har det programmet. Lurte på hvordan streaming av video funket. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60044 Vil denne kabelen gi meg noe dårligere kvalitet enn ved å bruke hdmi inngangen? Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvordan kobler jeg opp xboxen med pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå