Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og spillene koster 700,- på Spaceworld!!

5241529[/snapback]

Tror ikke det er lov at de gjør det, det er jo noen som bestemmer prisene.

Men jeg snakka med en svenske som måtte ut med 800.- for et spill om han ville.

Rett meg om jeg tar feil.

5242070[/snapback]

Altså, det virket som han på spaceworld bare "valgte" en pris for Xboxene.

 

Han sa; Vi er utsolgt, men vi får 4 stk av hver om 20 minutter.

 

Så spurte jeg om prisen var den samme. (noe jeg regnet med i og med at spaceworld er en kjede)

 

Han svarer; Nei, disse vil koste endel mer.

 

4200,- for den dyreste og 3600,- for Core versjonen.

 

Jeg sa; glem det.

 

Men spørsmålet er, er dette lovlig? Å sette slike priser på produkter i en kjede?

 

Prisen på elkjøp var 1995,- og 2899,- cirka... Det er litt forskjell på 2899,- og 4200,- for samme utgaven! :ermm:

 

Hva er det spaceworld driver med ?

 

Edit: skriveleif

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Og spillene koster 700,- på Spaceworld!!

5241529[/snapback]

Tror ikke det er lov at de gjør det, det er jo noen som bestemmer prisene.

Men jeg snakka med en svenske som måtte ut med 800.- for et spill om han ville.

Rett meg om jeg tar feil.

5242070[/snapback]

Altså, det virket som han på spaceworld bare "valgte" en pris for Xboxene.

 

Han sa; Vi er utsolgt, men vi får 4 stk av hver om 20 minutter.

 

Så spurte jeg om prisen var den samme. (noe jeg regnet med i og med at spaceworld er en kjede)

 

Han svarer; Nei, disse vil koste endel mer.

 

4200,- for den dyreste og 3600,- for Core versjonen.

 

Jeg sa; glem det.

 

Men spørsmålet er, er dette lovlig? Å sette slike priser på produkter i en kjede?

Prisen på elkjøp var 1995,- og 2899,- cirka... Det er litt forskjell på 2899,- og 4200,- for samme utgaven! :ermm:

 

Hva er det spaceworld driver med ?

 

Edit: skriveleif

5242883[/snapback]

Men akkurat der er det jo 2 forskjeldige kjeder da. Elkjøp vil som regel ha tilbud på det de selger så da kjøper de inn mange flere så de kan sette ned prisen.

 

Men om enkelte spaceworld butikker kan sette opp prisen slik kommer kansje ann på om de andre gjør det samme eller om de har avtale med ledelsen om det?

 

Men at de kan sette opp prisen på spill er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen som vet om en plass der det er mulig å få tak i PGR3 i Trondheim, eller når noen får inn? På Elkjøp sa de at de fikk inn noen en gang i neste uke. :-/

Lenke til kommentar
Lmao, 360 har en latterlig grafikk til å være tredje-generasjon.

5243340[/snapback]

? Har du kjøpt den og testet den? Latterlig i forhold til hva?

5243707[/snapback]

En kompis har kjøpt den, og jeg har prøvd. Har også prøvd på Spaceworld, med HD-skjerm. Og jeg sa det var latterlig i forhold til å være tredje-generasjon.

 

Når PS2 kom ut var den über, mens min pc yter den samme grafikken som Xbox 360. Det er mildt sagt skuffende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nå går jeg og legger meg, NFS: MW demo'en 70% ferdig nedlasta, og jeg lar boxen stå på i natt for å laste ferdig. Tror dere det går bra? :p

 

Og hva syns dere om PGR3 forresten? Var spillet jeg skulle kjøpe i dag, men fikk ikke tak i det :(

Lenke til kommentar
Lmao, 360 har en latterlig grafikk til å være tredje-generasjon.

5243340[/snapback]

? Har du kjøpt den og testet den? Latterlig i forhold til hva?

5243707[/snapback]

En kompis har kjøpt den, og jeg har prøvd. Har også prøvd på Spaceworld, med HD-skjerm. Og jeg sa det var latterlig i forhold til å være tredje-generasjon.

 

Når PS2 kom ut var den über, mens min pc yter den samme grafikken som Xbox 360. Det er mildt sagt skuffende.

5243905[/snapback]

 

Jeg ser ikke helt hva som er så skuffende med en spillmaskin til ca 3000 kr som viser like bra grafikk som en PC til 10k+ Og grafikken på de første PS2-spillene var ikke veldig mye bedre enn det en god pc kunne prestere på den tiden...

Nå skal det også nevnes at Xbox360 har et enormt potensiale som enda ikke er utnyttet, og vi vil nok få se spill med bedre grafikk enn release-titlene i månedene fremover :)

Lenke til kommentar
Lmao, 360 har en latterlig grafikk til å være tredje-generasjon.

5243340[/snapback]

? Har du kjøpt den og testet den? Latterlig i forhold til hva?

5243707[/snapback]

En kompis har kjøpt den, og jeg har prøvd. Har også prøvd på Spaceworld, med HD-skjerm. Og jeg sa det var latterlig i forhold til å være tredje-generasjon.

 

Når PS2 kom ut var den über, mens min pc yter den samme grafikken som Xbox 360. Det er mildt sagt skuffende.

5243905[/snapback]

Herre gud, hvor teit kan man bli?

For det første så er det vel ingen som tror at de klarer å utnytte konsollen max før om noen år.

Hvilket spill prøvdet du?

Vist det var PGR3 så har du nesten garantert ikke prøvd det nok til å se hvor bra det ser ut.

Vist du synes grafikken er dårlig (til next gen) å være kan du heller ikke ha prøvd Kameo, det ser sinnsykt ut. Murstenene på gulvet (som eks) ser helt 3d ut men de er flate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...