TheOats Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jeg vurderer å kjøpe Xbox 360, men vil ha svar på noe først 1. Hva er forskjellen på den dyre og den billige versjonen på elkjøp? 2. Er det mulighet for å legge filmer over på harddisken ? 3. Kan man surfe på internett, som f.eks www.diskusjon.no osv? 4. Er det mulig å koble til tastatur og mus? 5. Hvis ja, kan man bruke det i spill, spesielt fps spill? Takker for svar! Må ha svar fort ! 5236329[/snapback] Svar: Spring OG KJØP (etter min mening) 1.Billigversjonen er uten tråløs kontroller og harddisk og headsett (tror jeg) og derfor er det ikke mye dyrere med den "dyre". 2.Vet ikke. 3.Nei 4-5.Tror det kommer men ikke til bruk i spill, men det kan jo være MS kommer til å bli mer fleksible på dette!? Endret 1. desember 2005 av The O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vurderer å kjøpe Xbox 360, men vil ha svar på noe først 1. Hva er forskjellen på den dyre og den billige versjonen på elkjøp? 2. Er det mulighet for å legge filmer over på harddisken ? 3. Kan man surfe på internett, som f.eks www.diskusjon.no osv? 4. Er det mulig å koble til tastatur og mus? 5. Hvis ja, kan man bruke det i spill, spesielt fps spill? Takker for svar! Må ha svar fort ! 5236329[/snapback] 1. Det du får med på den dyre: 20 GB hdd, trådløs kontroller, Live headset med mic., HD-AV komponentkabel og en spesial fjernkontroll som kun er med på de første maskinene. 2. Nei, men man kan streame hvis du har Windows Media Center, det blir nok mulig med vanlig Windows XP etterhvert også. 3. Det er ikke noen internettbrowser på den nei, men har lest noe om en som fikk lagt inn en tror jeg. 4. Det er mulig, eller skal bli mulig ja, men det kan ikke brukes i spill. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vurderer å kjøpe Xbox 360, men vil ha svar på noe først 1. Hva er forskjellen på den dyre og den billige versjonen på elkjøp? 2. Er det mulighet for å legge filmer over på harddisken ? 3. Kan man surfe på internett, som f.eks www.diskusjon.no osv? 4. Er det mulig å koble til tastatur og mus? 5. Hvis ja, kan man bruke det i spill, spesielt fps spill? Takker for svar! Må ha svar fort ! 5236329[/snapback] 1. Det du får med på den dyre: 20 GB hdd, trådløs kontroller, Live headset med mic., HD-AV komponentkabel og en spesial fjernkontroll som kun er med på de første maskinene. 2. Nei, men man kan streame hvis du har Windows Media Center, det blir nok mulig med vanlig Windows XP etterhvert også. 3. Det er ikke noen internettbrowser på den nei, men har lest noe om en som fikk lagt inn en tror jeg. 4. Det er mulig, eller skal bli mulig ja, men det kan ikke brukes i spill. 5237359[/snapback] Så man kan ikke streame ifra vanlig pc enda ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jo, men bare bilder og musikk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvordan er det med spill å slikt da`? Er det første mann til mølla der også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Var utsolgt for spill på Elkjøp ffs! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hvordan er det med spill å slikt da`? Er det første mann til mølla der også? 5240562[/snapback] Snakka 2 ord med en på forza i går kveld og han sa at det var bare en butikk som hadde fått pgr3, men det er jo bare tull for jeg har fått mitt (det er bare ikke kommet hjem enda). Endret 2. desember 2005 av The O Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 LOL, kjøpe xbox nå til 3400, og ikke ha noen spill. Det hadde vært smart Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 hva koster xbox 360 på elkjop?? fant ingen xbox 360 på nettsia demmes......håper på svar......... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 2899 for fullversionen. Var utsolgt her i stavanger 7 minutter over 10 tror jeg Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg sitter her med 3000,- spenn, men jeg er alene hjemme med valpen min, og kan ikke bli kjørt før i 16.00 tiden, så jeg tror jeg må innse at slaget er, eller kanskje "salget" er tapt! Jeg skal ringe elkjøp å spørre om de kan holde av, men det tviler jeg på at de kan Snufs. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg sitter her med 3000,- spenn, men jeg er alene hjemme med valpen min, og kan ikke bli kjørt før i 16.00 tiden, så jeg tror jeg må innse at slaget er, eller kanskje "salget" er tapt! Jeg skal ringe elkjøp å spørre om de kan holde av, men det tviler jeg på at de kan Snufs. 5240897[/snapback] De holder ikke av og tviler på at andre kjeder gjør det heller, vet at noen gjorde det mot forhåndsbetaling + kjøpe 1 spill. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg sitter her med 3000,- spenn, men jeg er alene hjemme med valpen min, og kan ikke bli kjørt før i 16.00 tiden, så jeg tror jeg må innse at slaget er, eller kanskje "salget" er tapt! Jeg skal ringe elkjøp å spørre om de kan holde av, men det tviler jeg på at de kan Snufs. 5240897[/snapback] De holder ikke av og tviler på at andre kjeder gjør det heller, vet at noen gjorde det mot forhåndsbetaling + kjøpe 1 spill. 5241044[/snapback] Samme det Ringte just, og de var utsolgt. Da ble det ikke Xbox 360 på meg nå Men, jeg skal nok klare meg. Jeg har jo WoW, så livet går videre! Noen som vet når butikkene får nye konsoller? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg holdt av min, men fikk ikke råd nå. Så jeg venter til Januar (er også da Ghost Recon kommer). Men vil ikke tro de er utsolgt da? (etter 15. Januar). Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 JAAA!! jeg fikk den siste xbox 360 på elkjøp lørenskog!! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Om noen vet om det er noen plasser i Kristiansand som har Xbox 360 igjen, som ikke koster 4000,-, så si ifra.!! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fikk beskjed at begge spaceworld butikkene i Kristiansand skal få inn 4 360'er hver av begge typene... Prisen er mye høyere nå. De dyreste skulle gå for 4200,- FORGET IT YO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Og spillene koster 700,- på Spaceworld!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Både Expert, Elkjøp og Lefdal hadde flere Core-utgaver igjen når jeg sjekket. Har Core fjernkontroll? Og hvis jeg kjøper harddisk - vil Core ha samme muligheter for bakoverkompabilitet og live da - eller er det slik at live ser at jeg har Core og derfor ikke gir meg tilgang til diverse ting? (dvs, er det noen SW sperrer som gir core mindre muligheter) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Om noen vet om det er noen plasser i Kristiansand som har Xbox 360 igjen, som ikke koster 4000,-, så si ifra.!! 5241451[/snapback] Kjøpte min på gamezone (men den hadde jeg forhonds bestilt (var nummer 2 som hadde bestilt)) kan jo sjekke der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå