Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

kan man ikke save spill uten harddisk? minnekort eller internlagring?

5220898[/snapback]

Du kan bruke minne kort men det er en del ting som musikk, demoer, kjøpespill (som arcade spill) du ikke får plass til da (tror jeg). Det er jo også noen spill som det kommer patcher til som det gjorde til halo2. Og for ikke å snakke om ekstra bret. Med harddisk så kan utviklerene lage modder (brukerene å), ekstra våpen og masse fett du får lastet ned på xboxen din. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har sett lit video'er og slikt av Oblivion nå, det ser helt rått ut! :green: Men når kommer det? Litt etter jul?

 

Har ikke spilt Morrovind eller lignende før så har ikke så mye peiling, men kan man kjøpe seg en hest/ridedyr i det spille? Og er det er vel ikke multiplayer? :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Har sett lit video'er og slikt av Oblivion nå, det ser helt rått ut! :green: Men når kommer det? Litt etter jul?

 

Har ikke spilt Morrovind eller lignende før så har ikke så mye peiling, men kan man kjøpe seg en hest/ridedyr i det spille? Og er det er vel ikke multiplayer? :p

5224161[/snapback]

Tror ikke du trenger å ha spilt morrovind eller noen av de andre for å sette deg inn i spillet.

Hester å slikt er jeg ikke sikker på faktisk.

Ikke noe multiplayer nei.

Kommer etter jul ja, men når er ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei, har lest at det ikke gjør noe om du ikke har spilt de andre før, for spillet har en egen historie.

 

Men det ser veldig bra ut hvertfall, så en 20 min lang video fra spillet for litt siden. :D

Lenke til kommentar
Det er jo selvfølgelig en fordel å ha spilt de forrige spillene av Elder Scrolls for å få med seg den enorme historien til spillene. Men det er jo også noe man kan lese seg til i Elder Scrolls 4 fordi det er sikkert masse bøker å finne rundt omkring som fortelleren loren.

5224870[/snapback]

Ja men oblivion handler ikke om det samme som morrovind så de er ikke linka sammen i historie.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe Xbox 360, men vil ha svar på noe først :)

 

1. Hva er forskjellen på den dyre og den billige versjonen på elkjøp?

 

2. Er det mulighet for å legge filmer over på harddisken ?

 

3. Kan man surfe på internett, som f.eks www.diskusjon.no osv?

 

4. Er det mulig å koble til tastatur og mus?

 

5. Hvis ja, kan man bruke det i spill, spesielt fps spill?

 

Takker for svar! :p Må ha svar fort ! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...