oyvjak Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Der har vi forskjell. Har lyst på HDTV jeg og, men akk, penger. Bestilte VGA kabel til X360 så jeg kan bruke en LCD skjerm jeg har. Blir nok ikke noen kinoopplevelse (17") men jeg tror kanskje det blir bedre enn en 21" TV. Også kjekt for å spare plass på det lille rommet mitt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Lurer på om jeg skal prøve projektor på Xbox360en jeg.. Noen som vet hvilken oppløsning prosjektorer har? Er det high definition? Har ihvertfall her på jobb ganske mange Dell MP 2200. Får bare prøve! Større bilde enn min 17" blir det nok uansett! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Lurer på om jeg skal prøve projektor på Xbox360en jeg.. Noen som vet hvilken oppløsning prosjektorer har? Er det high definition? Har ihvertfall her på jobb ganske mange Dell MP 2200. Får bare prøve! Større bilde enn min 17" blir det nok uansett! 5132179[/snapback] Må nok sjekke spesifikasjonene på projektoren. De fleste takler vel HD oppløsning. Spørs jo hvem du har. Personlig har jeg en HD Ready 32" LCD TV Tror det blir bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Lurer på om jeg skal prøve projektor på Xbox360en jeg.. Noen som vet hvilken oppløsning prosjektorer har? Er det high definition? Har ihvertfall her på jobb ganske mange Dell MP 2200. Får bare prøve! Større bilde enn min 17" blir det nok uansett! 5132179[/snapback] Det kommer an på projektoren, jeg har denne som er HD-ready Som dere ser her så blir det litt forskjell på Halo 2 på en vanlig tv og hdtv. Men Halo 2 er vel gratis på Xbox Live? Vil det også bli det på 360?? Endret 10. november 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 det blir vel bra grafikk på x360 selv uten hd-tv? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 det blir vel bra grafikk på x360 selv uten hd-tv? 5177798[/snapback] grafikk er grafikk, hdtv gjør bare at du kan nyte grafikken i bedre oppløsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Som igjen vil føre til at det ser ut som det er bedre grafikk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 vel, det riktigste blir vel å si at hdtv vil gjøre det mulig å se spillet i sin originale oppløsning siden da får du sett det i 720p, sånn som det faktisk blir rendret i maskinen. hvis du ikke har hdtv må den nedskalere bildet til en tredjedel ca av den oppløsningen det egentlig er i. ( 1280x720 vs 720x576) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Som igjen vil føre til at det ser ut som det er bedre grafikk. 5178509[/snapback] Ja det ser ut som det er bedre og opplevelsen er bedre, men det er uannsett den samme grafikken. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå er jo Xbox 360 utigitt i USA. Men les denne her. Veldig synd hvis dette er et problem ved release i europa også. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Nå er jo Xbox 360 utigitt i USA. Men les denne her. Veldig synd hvis dette er et problem ved release i europa også. 5190263[/snapback] tror dette er et mindre problem. har sett noen slike meldinger de siste timene, men ikke så mange. hvor lenge har 360 vært ute nå? virker heller ikke som at det er noe særlig andre problemer heller. driver å sjekker diverse forum for hva som strømmer inn av meldinger..husk at det er rimelig mange xboxer som brukes hardt akkurat nå! Endret 22. november 2005 av runjohan Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hva mener du "hardt"? Skal den ikke kunne brukes til vanlig? Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hva mener du "hardt"? Skal den ikke kunne brukes til vanlig? 5190554[/snapback] hehe, det er et definisjonsspm kanskje, men har lest om de som spiller i 8 timer og mer sammenhengende. det syns jeg er hardt da men..man kan jo risikere å trigge epilepsianfall av mindre.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå er jo Xbox 360 utigitt i USA. Men les denne her. Veldig synd hvis dette er et problem ved release i europa også. 5190263[/snapback] Spread this information everywhere!! Ja, for her lukter det ikke anti-MS propaganda eller noe slikt... "Vennen min" hadde problemer. Fortell det til alle! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Xbox 360 Platinum Edition med 3 spill til salg på E-Bay Pris: 15 000 DOLLAR! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 "Overheating due to the heat" Bra sagt. Men jeg tror nok dette ikke er noe man skal være så veldig redd for. Da den første Xbox kom ut hørte om jeg om flere enheter som ble for varme. Personen som skrev dette fortalte ingenting om hvordan han har plassert konsollen sin. Kanskje den ikke får nok luft. Det er noe å ha i bakhodet, men jeg bekymrer meg ikke. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) kjølings systemet skal nok klare å kjøle greit nok (resten a bildene kan lastes ned her Endret 23. november 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er en del hets mot Xbox her. Tror vi skal ta en del av de med en klype salt i tanke på det er en del PS og Nintendo fans der ute. Men jeg har faktisk tro på de som sier at alle spillene ikke er helt 100% pene i tanke på at Xbox'en er i en så tidlig fase. Tenk hva spilleutviklerne klarer å utnytte i denne maskinen etterhvert! Tror ikke vi har sett snurten av hva som kommer. (bare vent å se på Halo 3 ) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 enig med de som sier at man jo må vente å se hva man etterhvert klarer å presse fram. Kan ikke huske at hverken ps2 eller xbox (1) grafikken flyttet noen grenser i fohold til pc grafikken (mulig jeg husker feil) som jo stort sett er benchmarken. Utviklingen av kvaliteten (grafikkmessig) på begge 1'generasjonskonsollene taler jo for seg og viser at vi har gode tider i vente med hensyn til xbox 360 og for så vidt de andre konsollene! Æ GLÆR MÆ! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Akkurat sånn jeg ser på det og PellePirat. Jeg kan nesten ikke vente på Ghost Recon 3. Ser så vannvittig kult ut, i tanke på GamePlay. Jeg dropper ut på PC oppgradering for å kjøpe meg Xbox 360 pga. flere ting. 1. Jeg sparer en hel del penger 2. Jeg får mer glede av Xbox 360 på min HD-Klare 32" LCD TV 3. Jeg er så lei alt tukkel og dritt som følger med PC'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå