Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Ingen av de som var på den tingen Fredag, som har bilde av PSUen?

5055740[/snapback]

 

jo, sjekk ut bildene mine noen poster opp. men den som er bilde av der er ikke den ferdige altså, microsoft rep'en sa at den ville nok bli mindre når retailen kom.

 

du ser den ikke så veldig godt men det er den sorte boksen vedsiden av Xboxen..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg skal ha meg 360 og flattv, men lurer litt på oppløsning osv. boxen støtter jo 720p/1080i.

 

1. har hørt at 720p er like bra eller bedre enn 1080i siden 720 er progressivt og 

    bedre for bevegelser (ref tv-fotball,spill). Noen som vet dette?

 

2. ser at flattver som kommer har mye høyere enn oppløsninger i dag. de har

    kanskje kommet, men koster litt mye ennå. blir det bedre grafikk med høyere

    oppløsning (selv om et spill kanskje kun støtter 720p)?

 

3.  m$ sier spillene støtter enten 720p eller 1080i, men jeg har hørt de fleste

    legger seg på 720p. kommentarer?

 

4.  Blir det komponent som blir beste tilkoblingsmulighet? har hørt at hdmi på

    boxen ikke kommer før senere. må noe oppgraderes i boxen da?

 

5.  har skjønt at det bør bli lcd-tv hvis jeg skal bruke xbox på den. noen

    formeninger om 8ms responstid? holder det? har sett på en Viewpia 37".

 

Takker for alle svar!!  :thumbup:

5055721[/snapback]

 

 

1. jeg vil tro 720P er bedre enn 1080i ja for det er mye bedre å ha dobbelt så mange fps enn å ha halvparten + bedre oppløsning... tenk på raske bilspill feks. mye mere fartsfølelse da hvis du har 60fps istedefor 30. og tro du meg, jeg vant konkuransen og har sett dem i levende live, det ser BRA ut spør du meg. jeg testet dem på 720P tver fra samsung.. (1366x768 var oppløsningen).

 

2. tviler på at det er noe vits å kjøpe en 1080i\p tv som feks Philips Pf9830 for å få bedre bilde med Xbox 360. det som skjer da er at det blir nedskalert.. men til HD filmer og tv sendinger som etterhvert vil komme i 1080i\p vil det jo være en fordel.. sikler litt på den tven selv :dribble:

 

3. såvidt jeg vet skal alle legge seg på 720P uten at jeg skal si det for sikkert.

 

4. dette vet jeg ikke noe om dessverre.

 

5. 8ms bør holde i massevis, jeg testet XBX360 på samsung tver som skal ha 12ms og jeg merket ikke noe etterslep i det hele tatt.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

lurer litt på det jeg og. det vil nok fremdeles se mye bedre ut men du vil nok gå glipp av de skarpeste detaljene.. som feks små "riper" i hjelmen på han ninja karen i DOA4, små detaljer på bilene i PGR3 osv. jeg har en vanlig tv bare jeg og, en 20" men jeg tror jeg skal innvestere i en 23" Samsung LE 23R51B, for den er ikke så veldig dyr (7245,- hos mshop) og den passer bra på hybelen min.. :D også skal jeg ønske meg Xbx 360 til jul :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det høres ut som det vil bli bra på projektoren min som støtter 720p da :green:

5057088[/snapback]

 

*repetere annen post*

og den kosta?

5057960[/snapback]

Den kosta i overkant av 13k, men naa faar du den for 9700,-

 

Det er en Panasonic PT-AE 700 forresten. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Tror jaggu meg jeg skal ha den EISA vinneren fra Samsung.M61. M$ har jo valgt samsung som partner for å vise frem xboxen. Den skjermen har bra spec også. Var det ikke noen av dere som fikk spille på boxen? hvilken skjerm var det? bra skjerm?

5065665[/snapback]

 

Da jeg spillte var den en sikkert 20" samsung tror jeg. Vet ikke helt vilke type, men den verket ikke så bra. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Tror jaggu meg jeg skal ha den EISA vinneren fra Samsung.M61. M$ har jo valgt samsung som partner for å vise frem xboxen. Den skjermen har bra spec også. Var det ikke noen av dere som fikk spille på boxen? hvilken skjerm var det? bra skjerm?

5065665[/snapback]

 

ja jeg var der og testet dem. Serien heter LE-XXR51B hvor XX tilsvarer antall tommer. sjekk ut dem på samsung.no..

 

jeg synes de hadde veldig godt bilde, de har 10 bits farger, nyeste gen. DNIe, 1366x768 oppl. , og 3000:1 dynamisk kontrast. likte dem veldig godt, skal ha en selv.

 

http://mail.google.com/mail/?view=att&disp...071f278dff1d163

 

der er det bilder.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan det vil bli med xbox 360 på min TV.

 

Jeg har en sikket 20 - 15 år gammel grå kasse. :thumbdown:

Den har sikkert bare 30 - 60 HZ eller noe slik. :blush:

 

Noen som vet hordan dette vill se ut med xbox 360??

(kansje jeg ikke merker forskjeld på xbox og xbox 360)

5057435[/snapback]

 

50 og 60hz er vanlig i spill, vanlige tv sendinger sender bare med 25 bilder i sekundet.

Lenke til kommentar

Tror dagens xbox-er bråker i varierende grad avhengig av opplag.

 

Men til saken: Ja, jeg har lyttet til Xbox 360. Jeg plasserte øret mitt to millimeter unna boksen, og selv om PGR3 stod på og det var prat i rommet, må jeg innrømme at den virker forholdsvis rolig og stillegående. Tror ikke dette kommer til å bli et problem lenger, for å si det slik.

 

Med mindre de putter inn noen fæle vifter til 2. desember, bare for å gi oss en grunn til å kjøpe "xbox 360: silent edition" senere? ... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...