Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er veldig nærme å forhåndsbestille nå, så jeg har sett litt på forskjellige alternativer.

 

Det er jo den pakken på mpx.no til 5000,-. Men så har jeg ikke så lyst på PDZ. Så jeg satt sammen en liten pakke:

Xbox fullversjon, en ekstra trådløs kontroller, PGR3 og DOA4 og et headset.

 

Det ble tilsammen 4956,- men da får jeg ikke med den lille minnedingsen med 64 MB og en liten kabel (hva slags kabel er det?).

Hvordan høres det ut? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er veldig nærme å forhåndsbestille nå, så jeg har sett litt på forskjellige alternativer.

 

Det er jo den pakken på mpx.no til 5000,-. Men så har jeg ikke så lyst på PDZ. Så jeg satt sammen en liten pakke:

Xbox fullversjon, en ekstra trådløs kontroller, PGR3 og DOA4 og et headset.

 

Det ble tilsammen 4956,- men da får jeg ikke med den lille minnedingsen med 64 MB og en liten kabel (hva slags kabel er det?).

Hvordan høres det ut? :)

5053854[/snapback]

 

Tenker du på Play&Charge?

 

EDIT: Så på pakken nå. Er enten en Nettverkskabel eller HD-AV Kabelen. De følger med full versjonen uansett da.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Er veldig nærme å forhåndsbestille nå, så jeg har sett litt på forskjellige alternativer.

 

Det er jo den pakken på mpx.no til 5000,-. Men så har jeg ikke så lyst på PDZ. Så jeg satt sammen en liten pakke:

Xbox fullversjon, en ekstra trådløs kontroller, PGR3 og DOA4 og et headset.

 

Det ble tilsammen 4956,- men da får jeg ikke med den lille minnedingsen med 64 MB og en liten kabel (hva slags kabel er det?).

Hvordan høres det ut? :)

5053854[/snapback]

 

Du får jo med headse i fullversjons pakken (med mindre du mener et vanlig headse i som erstattning av høytalere).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Aah, da så. Da blir det jo billigere :) Mente ikke vanlig headset nei, men det til live og slikt, men når du bruker det, må du ha høytalere i tillegg dA?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du burde ha med minst to Play and Charge Kit til de Wireless håndkontrollene. Bare et råd!

5054559[/snapback]

 

Går ikke de kontrollene på vanlige AA batterier da? De er jo ikke akkurat så dyrt på IKEA. :p Men det kan jo sikkert være kjekt det ja, får du med oppladbare batterier da?

Lenke til kommentar
Du burde ha med minst to Play and Charge Kit til de Wireless håndkontrollene. Bare et råd!

5054559[/snapback]

 

Går ikke de kontrollene på vanlige AA batterier da? De er jo ikke akkurat så dyrt på IKEA. :p Men det kan jo sikkert være kjekt det ja, får du med oppladbare batterier da?

5054602[/snapback]

 

Tror ikke det skal være vanlige AA-batterier. Bare se her.

Lenke til kommentar
Ok.

 

Men hva er egentlig forskjellen på de to forskjellige "pakkene"? Altså den til 2500,- og den til 3400,-. Er det bare at den dyreste har trådløs kontroller og 20 GB hdd? Har ikke den billigste hdd da?

5052910[/snapback]

 

DEN DYRESTE INNEHOLDER:

 

Xbox 360 Console: Stilren og tøff konsoll med tre kraftige kjerner som pumper ut

720p/1080i output, 16x9 aspect ratio, anti-aliasing for jevne teksturer, full surround og avspilling av DVD.

 

Xbox 360 Hard Drive: Avtagbar harddisk på hele 20 gigabyte. For lagring av spill, musikk, nivåer og demoer fra Xbox Live Marketplace for å nevne noe.

 

Xbox 360 Wireless Controller: Trådløs håndkontroller med høy presisjon med en knapp, Xbox Guide Button, for rask tilgang til digitale filmer, musikk og ditt spillbibliotek. Kontrolleren vil ha omtrentlig 10 meters rekkevidde, og vil fungere i ca. 40 timer med to AA-batterier.

 

Xbox 360 Faceplate: Avtagbart frontdeksel i den hvite Xbox-fargen Chill følger med. Denne kan byttes ut så du kan personifisere konsollen din etter humør og stil.

 

Xbox 360 headset: Lar deg prate strategi eller om hva du måtte ha på hjertet i mellom slagene eller i kampens hete på Xbox Live.

 

Xbox 360 Component HD-AV Cable: Kobler deg opp mot verdenen av Xbox 360 spill og grafikk i high-definition og standardkoblinger på et øyeblikk.

 

Xbox Live Silver: Prat med motstandere, medspillere, venner og ukjente, send og motta stemme- og tekstmeldinger, last ned nytt innhold fra Xbox Live Marketplace som demoer, trailere og spill fra Xbox Live Arcade. Oppgrader til Xbox Live Gull for full online-gaming tilgjengelighet.

 

Xbox 360 Media Remote (inkludert i en begrenset periode): En fjernkontroll som lar deg styre hele den digitale opplevelsen fra sofakroken. DVD, filmer, musikk, TVen og Windows XP Media Center Edition 2005-baserte PC fra en og samme fjernkontroll. Er inkludert i toppmodellen i en begrenset periode.

 

 

DEN BILLIGSTE INNEHOLDER:

 

Xbox 360 Console: Stilren og tøff konsoll med tre kraftige kjerner som pumper ut 720p/1080i output, 16x9 aspect ratio, anti-aliasing for jevne teksturer, full surround og avspilling av DVD.

 

Xbox 360 Controller: Håndkontroller med høy presisjon med en knapp, Xbox Guide Button, for rask tilgang til Xbox 360s tjenester

 

Xbox 360 Component HD-AV Cable: Kobler deg opp mot verdenen av Xbox 360 spill og grafikk i high-definition og standardkoblinger på et øyeblikk.

 

Xbox Live Silver: Prat med motstandere, medspillere, venner og ukjente, send og motta stemme- og tekstmeldinger, last ned nytt innhold fra Xbox Live Marketplace som demoer, trailere og spill fra Xbox Live Arcade. Oppgrader til Xbox Live Gull for full online-gaming tilgjengelighet.

5053095[/snapback]

 

 

Vil det si at selv om man kjøper den dyreste pakken så må man alikevel kjøpe play and charge kit i tillegg bare for å få brukt maskinen normalt?

Lenke til kommentar
Vil det si at selv om man kjøper den dyreste pakken så må man alikevel kjøpe play and charge kit i tillegg bare for å få brukt maskinen normalt?

5055396[/snapback]

 

Ja men må nok det.

 

Men det virker jo veldig rart om du får med noen batterier som ikke kan lades som ikke er vanlige batterier (AA). :hmm:

Endret av sogasg
Lenke til kommentar

jeg skal ha meg 360 og flattv, men lurer litt på oppløsning osv. boxen støtter jo 720p/1080i.

 

1. har hørt at 720p er like bra eller bedre enn 1080i siden 720 er progressivt og

bedre for bevegelser (ref tv-fotball,spill). Noen som vet dette?

 

2. ser at flattver som kommer har mye høyere enn oppløsninger i dag. de har

kanskje kommet, men koster litt mye ennå. blir det bedre grafikk med høyere

oppløsning (selv om et spill kanskje kun støtter 720p)?

 

3. m$ sier spillene støtter enten 720p eller 1080i, men jeg har hørt de fleste

legger seg på 720p. kommentarer?

 

4. Blir det komponent som blir beste tilkoblingsmulighet? har hørt at hdmi på

boxen ikke kommer før senere. må noe oppgraderes i boxen da?

 

5. har skjønt at det bør bli lcd-tv hvis jeg skal bruke xbox på den. noen

formeninger om 8ms responstid? holder det? har sett på en Viewpia 37".

 

Takker for alle svar!! :thumbup:

Lenke til kommentar

runjohan: Jeg har kjøpt meg LCD TV til denne anledningen som støtter både 720p og 1080i, er jo bare å kjøpe en som støtter begge oppløsningene så ser du selv hva som er best ;) Den TV´en jeg kjøpte meg har en oppgitt responstid på 8ms den og. Tror det skal holde til Xbox 360. Dette var en 32". Sånn jeg ser det er videotilkoblingen gjort på Component. Men man vet jo aldri hva som kan skje før release ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...