Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

sjekk ut bloggen min for en liten sak om X360 testen. kommer bilder imorra. (el idag da ...... )

5042055[/snapback]

 

Rart at Perfect Dark Zero ikke var blant spillene. De spilte jo det på MTV fremvisningen av Xbox 360, da burde det jo vært mulig for dere å spille det og. Iogmed det er så hypet opp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Litt rart det med PDZ ja. Men har du prøvd DOA3? Hvis ja, hvordan var 4'ern i forhold til det? Og det med komboer var litt rart, har hørt at det skulle være veldig mange forskjellige. :p

 

 

Var denne karen med i DOA4 når du spilte det? (Master Chief)

post-22560-1130000359_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvor mye kommer 360'n til å synke i pris de første månedene tror dere? Kommer jeg til å spare mye på å vente til over nyttår?

Vet dette er vanskelig å svare på og at det ikke finnes noe eksakt svar, men hva tror dere?

 

D3nnis: har du bilder av den som du har tatt selv? Legg ut da! :D

Lenke til kommentar
Hvor mye kommer 360'n til å synke i pris de første månedene tror dere? Kommer jeg til å spare mye på å vente til over nyttår?

Vet dette er vanskelig å svare på og at det ikke finnes noe eksakt svar, men hva tror dere?

 

D3nnis: har du bilder av den som du har tatt selv? Legg ut da! :D

5052187[/snapback]

 

Har stor tvil på at prisen kommer til å synke de første månedene. Microsoft selger seg til tap i Xbox 360 sånn som prisen er nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ok.

 

Men hva er egentlig forskjellen på de to forskjellige "pakkene"? Altså den til 2500,- og den til 3400,-. Er det bare at den dyreste har trådløs kontroller og 20 GB hdd? Har ikke den billigste hdd da?

Lenke til kommentar
Ok.

 

Men hva er egentlig forskjellen på de to forskjellige "pakkene"? Altså den til 2500,- og den til 3400,-. Er det bare at den dyreste har trådløs kontroller og 20 GB hdd? Har ikke den billigste hdd da?

5052910[/snapback]

 

DEN DYRESTE INNEHOLDER:

 

Xbox 360 Console: Stilren og tøff konsoll med tre kraftige kjerner som pumper ut

720p/1080i output, 16x9 aspect ratio, anti-aliasing for jevne teksturer, full surround og avspilling av DVD.

 

Xbox 360 Hard Drive: Avtagbar harddisk på hele 20 gigabyte. For lagring av spill, musikk, nivåer og demoer fra Xbox Live Marketplace for å nevne noe.

 

Xbox 360 Wireless Controller: Trådløs håndkontroller med høy presisjon med en knapp, Xbox Guide Button, for rask tilgang til digitale filmer, musikk og ditt spillbibliotek. Kontrolleren vil ha omtrentlig 10 meters rekkevidde, og vil fungere i ca. 40 timer med to AA-batterier.

 

Xbox 360 Faceplate: Avtagbart frontdeksel i den hvite Xbox-fargen Chill følger med. Denne kan byttes ut så du kan personifisere konsollen din etter humør og stil.

 

Xbox 360 headset: Lar deg prate strategi eller om hva du måtte ha på hjertet i mellom slagene eller i kampens hete på Xbox Live.

 

Xbox 360 Component HD-AV Cable: Kobler deg opp mot verdenen av Xbox 360 spill og grafikk i high-definition og standardkoblinger på et øyeblikk.

 

Xbox Live Silver: Prat med motstandere, medspillere, venner og ukjente, send og motta stemme- og tekstmeldinger, last ned nytt innhold fra Xbox Live Marketplace som demoer, trailere og spill fra Xbox Live Arcade. Oppgrader til Xbox Live Gull for full online-gaming tilgjengelighet.

 

Xbox 360 Media Remote (inkludert i en begrenset periode): En fjernkontroll som lar deg styre hele den digitale opplevelsen fra sofakroken. DVD, filmer, musikk, TVen og Windows XP Media Center Edition 2005-baserte PC fra en og samme fjernkontroll. Er inkludert i toppmodellen i en begrenset periode.

 

 

DEN BILLIGSTE INNEHOLDER:

 

Xbox 360 Console: Stilren og tøff konsoll med tre kraftige kjerner som pumper ut 720p/1080i output, 16x9 aspect ratio, anti-aliasing for jevne teksturer, full surround og avspilling av DVD.

 

Xbox 360 Controller: Håndkontroller med høy presisjon med en knapp, Xbox Guide Button, for rask tilgang til Xbox 360s tjenester

 

Xbox 360 Component HD-AV Cable: Kobler deg opp mot verdenen av Xbox 360 spill og grafikk i high-definition og standardkoblinger på et øyeblikk.

 

Xbox Live Silver: Prat med motstandere, medspillere, venner og ukjente, send og motta stemme- og tekstmeldinger, last ned nytt innhold fra Xbox Live Marketplace som demoer, trailere og spill fra Xbox Live Arcade. Oppgrader til Xbox Live Gull for full online-gaming tilgjengelighet.

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Hvor mye kommer 360'n til å synke i pris de første månedene tror dere? Kommer jeg til å spare mye på å vente til over nyttår?

Vet dette er vanskelig å svare på og at det ikke finnes noe eksakt svar, men hva tror dere?

 

D3nnis: har du bilder av den som du har tatt selv? Legg ut da! :D

5052187[/snapback]

 

Jeg tror neppe at Xbox 360 kommer til og bli serlig billigere før lang tid.

 

pag. de seller den ganske billig fra begynnelsen av (de tenker nok på å tjene penger på spill og utstyr).

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Hvordan var kontrolleren å holde?

5053187[/snapback]

 

Fikk ikke kjenne hvordan det virkelig var for de var plasert veldig lavt nede (sikkert laget for kina eller noe) så jeg måtte stå og bøye meg hele tiden.

 

Men grepet rundt kontrollen virket ganske bra, minnet veldig om den gammle kontrollen i hånden (har jo omtrent samme foremen som de små til vanlig xbox).

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvordan var kontrolleren å holde?

5053187[/snapback]

 

Fikk ikke kjenne hvordan det virkelig var for de var plasert veldig lavt nede (sikkert laget for kina eller noe) så jeg måtte stå og bøye meg hele tiden.

 

Men grepet rundt kontrollen virket ganske bra, minnet veldig om den gammle kontrollen i hånden (har jo omtrent samme foremen som de små til vanlig xbox).

5053212[/snapback]

 

Haha, kjenner meg igjen der. Konsoller i butikker har alltid kontrollene alt for langt ned så jeg må bøye meg skikkelig. (er ganske høy da) :p

 

 

Men angående den dyre og den billige xbox'n. Forskjellen er altså at den dyre har 20 GB harddisk, trådløs kontroller og avtakbare faceplates?

Så den billigste har ikke harddisk i det hele tatt da? Hvis det stemmer, må du kjøpe en for å kunne laste ned demoer og slikt?

Lenke til kommentar
Haha, kjenner meg igjen der. Konsoller i butikker har alltid kontrollene alt for langt ned så jeg må bøye meg skikkelig. (er ganske høy da) :p

 

 

Men angående den dyre og den billige xbox'n. Forskjellen er altså at den dyre har 20 GB harddisk, trådløs kontroller og avtakbare faceplates?

Så den billigste har ikke harddisk i det hele tatt da? Hvis det stemmer, må du kjøpe en for å kunne laste ned demoer og slikt?

5053376[/snapback]

 

Er faktisk ganse høy selv. :thumbup:

 

Men tror nok du blir nøtt til å ha harddisk for og kunne laste ned demoer og slikt ja.

Er nok ikke noe harddisk på den billige.

 

Jeg ambefaler deg sterkt og kjøpe deg den dyre når du først kjøper for alt det du får med blir mye dyrere bit for bit (og du vil nok få bruk for det meste).

 

ps. du for også med Xbox 360 headset på den dyre som du nesten må ha for xbox live. "du skal vell ha xbox live? skal vist være halve opplevelsen"

 

(Tror du også skal kunne snakke sammen eller sende voice melinger eller noe med live silver.)

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, det blir nok den dyre. :) Men live ja, du kan gjøre alt mulig Silver utenom å spille mot andre :-/ Da må du ha Gold, så det blir nok det også. :p

 

Men har litt lyst til å forhåndsbestille nå ja. :D Men tror jeg skal ønske meg den til jul, og kjøpe den etter nyttår hvis jeg ikke får den. :p

Lenke til kommentar
Ja, det blir nok den dyre. :) Men live ja, du kan gjøre alt mulig Silver utenom å spille mot andre :-/ Da må du ha Gold, så det blir nok det også. :p

 

Men har litt lyst til å forhåndsbestille nå ja. :D Men tror jeg skal ønske meg den til jul, og kjøpe den etter nyttår hvis jeg ikke får den. :p

5053548[/snapback]

Jeg forhåndsbestillte på Spaceworld, var nr. 2 i køen.

**(du får mye til jul "3400kr", jeg må betale nesten hele selv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...