PapaDon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Stygge håndkontroller. dette vet man foresten heller ingenting om, ikke utseende heller, iallefall ikke 100 % Endret 26. april 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Helt tragisk om dette er seriøst! Hvorfor ikke se på PS2 og lage noe deretter! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Helt tragisk om dette er seriøst! Hvorfor ikke se på PS2 og lage noe deretter! tenker du på utseende? hvorfor lage noe utifra konkurrenten? hvis xbox 360 skal skille seg ut i kampen mellom ps3 og revolution må designet være unikt for boxen, ikke noe ps2 ripoff, ikke at ps2 er fin, for det synes jeg (den er iallefall ikke utpreget stygg, slik som jeg og kanksje andre mener xboxen (den gamle) er) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er så og si bekreftet at disse bildene er seriøse, og at det muligens er MTV som har lekket ut med bildene av den nye boxen ettersom de skal vise fram konsollen på tv i mai. Link: http://www.gamereactor.no/nyheter/?id=98539 Lenke til kommentar
nord Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hvorfor er ikke Eject knappen lik på bilde 2 og 3? her lukter det litt fake.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) hvorfor er ikke Eject knappen lik på bilde 2 og 3? her lukter det litt fake.. har kommentert det selv, og det kan nok tenkes (og er også uttalt av såkalte sikre kilder) at de bildene som er av hele konsollen, er tidlige designprints og tegninger som utviklerne har laget. De bildene som bare er utsnitt er sanssynligvis ekte, utfra kvaliteten og det faktum at de kommer fra ourcolony.net som igjen sansynligvis er det samme som ilovebees.com, nemlig Microsofts promomaskin Endret 27. april 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) sjekk her nye bilder fra ourcolony.net Endret 28. april 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 synes konsollen ser ganske stilig ut, clean and simple.. men om MS skal fortsette og bruke store ubrukelige kontroller, vil jeg ikke tenke på å kjøpe en engang.. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvis Xboxen har en slik form vil den vingle noe utrolig hvis den blir liggende, hvis det ikke er noe form for foter eller noe da som gjør opp for den feil vinklinga. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis Xboxen har en slik form vil den vingle noe utrolig hvis den blir liggende, hvis det ikke er noe form for foter eller noe da som gjør opp for den feil vinklinga. Ja dette har de heeeeelt sikkert ikke tenkt på... Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Kontrolleren har ihvertfall alt jeg ønsket meg i en kontroller. Den har både analoge triggere og skulderknapper. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 virker som om det er stille på xbox 2 fronten. Ingen som vet om ourcolony.net har sluppet noen flere sneak peaks? finnes det foresten noe som helst informasjon om PS3 (annet en cell prosessor)? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Kva med den? Kva med den? Nyeste og beste bildet av den kommende kontrolleren. Feil å poste den i denne tråden mener du? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kva med den? Kva med den? Nyeste og beste bildet av den kommende kontrolleren. Feil å poste den i denne tråden mener du? Nei nei. Lurte berre på om kva den var til. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 så jo helt jævlig ut he he Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den kontrollen er noe av det styggeste jeg har sett! Passer ikke overhodet til Xbox 360! Og folk sier at Gamecube kontrollen ser ut som en barneleke? Hva med denne da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 For i hvertfall håpe det ikkje er den ferdige versjonen av kontrollen noen eg egntlig tviler på Egntlig bryr eg meg ikkje så masse sånn sett, men for xbox fans`en sine skyld. jaja de overlevde jo kontrollern til xbox da så, da takler de nok denne også Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå er det vel rimelig offisielt at den kommende xbox'en ser slik ut: http://engadget.com/entry/1234000490042605/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå