Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Nå har jeg lastet opp bildene på filefront. Det er en .zip-fil med 46 høyoppløslige bilder av xbox 360. Bildene ble tatt av noen tyske tyver (SmartXX) som hadde bøffa 10 xbox 360 konsoller for å finne ut hvordan chipper de skulle produsere.

LAST NED HER!

ikke si det til MS :p

Er den sorte XBOX'en som vises i denne nedlastningen også fake? Det så nemlig ikke slik ut..

Lenke til kommentar

Hvis du ser på dette bildet:

smartxx-xbx360-thmb.jpg

Så kan du se han har montert noen grå bokser på toppen hvor det står "Mod Inside". Greit nok. Dette kan være noe han bare lagde for morroskyld, men du kan også se at han har en modchip liggende ved kontrollen under. Og så når han tar bilder av Xbox 360 demontert så ser man fortsatt den grå boksen som er koblet til diverse plasser. Betyr det at de har funnet opp en modchip for Xbox 360 allerede?

Lenke til kommentar
Hvis du ser på dette bildet:

smartxx-xbx360-thmb.jpg

Så kan du se han har montert noen grå bokser på toppen hvor det står "Mod Inside". Greit nok. Dette kan være noe han bare lagde for morroskyld, men du kan også se at han har en modchip liggende ved kontrollen under. Og så når han tar bilder av Xbox 360 demontert så ser man fortsatt den grå boksen som er koblet til diverse plasser. Betyr det at de har funnet opp en modchip for Xbox 360 allerede?

det hadde vært gøy å lage et annet kabinett til den

Lenke til kommentar

Joa. Sant nok. Men personlig tviler jeg på at de har laget en chip allerede. I så fall er den vel kun til å bruke den som medie senter. For de har vel ikke fått tak i noen spill (sånn jeg forstår det). Hvis ikke det fulgte med en Demo DVD eller no sånt med de han stjålte da :p

Lenke til kommentar

Joa. Sant nok. Men personlig tviler jeg på at de har laget en chip allerede. I så fall er den vel kun til å bruke den som medie senter. For de har vel ikke fått tak i noen spill (sånn jeg forstår det). Hvis ikke det fulgte med en Demo DVD eller no sånt med de han stjålte da :p

hehe "stjålte"...

Lenke til kommentar

hehe "stjålte"...

stussa over den jeg også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...